Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Puchacz - to oczywiste, żeś nieskażony pracą urzędas, dla którego książki napisane przez ludzi znających przedsiębiorczość od podszewki, to zbiór komunałów. Nie mam więc zamiaru takiemu ignorantowi tłumaczyć dlaczego wizerunek jest jednym z kluczowych aktywów firmy, bo szkoda czasu na rzucanie grochem o ścianę. Nie będę ci tu też opowiadał co to jest reputacja przedsiębiorstwa i jak się ją buduje, tak samo jak nie napiszę dlaczego o wizerunek trzeba dbać permanentnie i to na wielu obszarach. "Głupia statuetka" jest jednym z dziesiątek elementów, o które należy dbać. A potem zażyczyć sobie listę mediów, które o takiej gali napiszą i "zrobią" wizerunek, za który trzeba byłoby zapłacić ogromne pieniądze, a który i tak nie byłby tym o co chodzi. I tak nie zrozumiesz, więc nie sil się na odpowiedzi.Napisany przez ~łowca sów, 10.06.2016 10:06
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.221.147.141 / ec2-18-221-147-141.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)