Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Brak możliwości zakupu biletów PKP Intecity w Wodzisławiu Śląskim to podstawowy problem. Niestety spółka od roku nie kiwnęła palcem w tej sprawie. Dojazd do Rybnika po bilet to dla mieszkańców południowej części ROW kilkugodzinna wyprawa (korki w Rybniku, kolejki przy kasie). To stacja w Wodzisławiu jest naturalnym miejscem do obsługi pasażerów Intecity nie tylko z Wodzisławia ale i z Raciborza i Jastrzębia! To kilkaset tysięcy ludzi! Dodatkowo w Wodzisławiu można spokojnie pod stacją zaparkować i zostawić auto na czas podróży. Brak kasy biletowej w Wodzisławiu Śląskim to niewykorzystana szansa dla PKP Intercity dalszego zwiększania potoków pasażerów (już teraz jeździ często ok. 10-15 osób - co jak na ceny i brak kasy jest bardzo dobrym wynikiem).Napisany przez zxc, 17.11.2016 10:02
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.144.227.73 / ec2-3-144-227-73.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)