Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
A dyrektor prawdopodobnie bez mrugniecia okiem odpowie," Szpital stosuje wszystkie wymagane procedury bo posiada ISO i akredytację . W szpitalu dba się o wysoka jakość usług i zadowolenie pacjenta ,co potwierdzają zbierane ankiety. Te niedogodnośći ,których pacjenci teraz doswiadczają -to wynik nieodpowiedzialnych informacji w mediach oraz paszkwili pisanych do NFZ.,Cesja była obiecana więc utraty kontraktu nie przewidywano." Może jednak odpowie inaczej bo już pora zejść na ziemię?Napisany przez ~bleeusa, 24.01.2017 12:39
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.221.221.171 / ec2-18-221-221-171.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)