Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Arteks Don_C ROW nie ma jest subregion zachodni i tyle. Tu masz nawet stronę https://subregion.pl/ jakbyś miał wątpliwości i trzymajmy się dzisiejszej oficjalnej nazwy, a nie mitów historycznych. Tak jak dziś nie ma PRL tylko RP. Pieniądze na odbudowę linii do Jastrzębia pójdą z budżetu Polski czyli wszystkich obywateli nie tylko z Jastrzębia i korzyść ma być dla wszystkich. A zrobienie ślepej bocznicy do Jastrzębia po mega szkodach górniczych spowoduje utopienie tylko kasy wszystkich obywateli i tyle. A jak Jastrzębie chce dbać o swoją racje bytu to przede wszystkim musi szanować historię a nie niszczyć ją i rozwalać. Moim osobistym zdaniem byłoby odtworzenie najlepiej lk 159 od Wodzisławia do Jastrzębia Granicznej oraz lk 170 Moszczenica- Zebrzydowie plus dobudowanie zamykającej pętli przy podhalańskiej Jastrzębie Graniczna lk 170 tak żeby SKM Rybnik-Wodzisław-Jastrzębie mogła objeżdżać Jastrzębie tak samo pociągi na Katowice z Jastrzębia przez Wodzisław-Rybnik. Ale odtworzenie linii na Zebrzydowice - niecałe 13,5 km daje nam odtworzenie ważnego krwiobiegu kiedyś realizowanego autobusami i koleją Gliwice-Knurów-Rybnik-Leszczyny-Radlin-Wodzisław-Jastrzębie-Zebrzydowice-Cieszyn, a dodanie łącznicy w Goleszowie Ustronia i Wisły. Ale najlepiej patrzeć tylko na czubek własnego nosa.Napisany przez maziizam, 18.02.2019 00:26
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.190.219.178 / ec2-18-190-219-178.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)