Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Do SJZ Dokładnie jak mówisz partia H jest idealnie pod spodem i zginęło tam 5 ludzi, przechodzi tamtędy uskok geologiczny Gorzyce-Bzie-Czechowice-Kęty, który robi nieciągłości opadania itd. Dodatkowo zaraz obok masz były filar szybów VI i VII, które są już za sute a filar na poziomie 500 i 700 jest wybrany teraz wzbierają na 900 własnie jest to rejon H. Korki są widoczne ziemia poopadana itd, jeden niezabezpieczony jak ostanio tam byłem. Gdy puszą korki na poziomach 500 i 700 może dojść nawet do zsunięcia gruzu wewnątrz korków do zatamowanych wyrobisk jak było np w Czyżowicach gdzie drugi raz musieli wypełniac szyby. Tutaj mapka gdzie są https://www.google.com/maps/d/viewer?ie=UTF&msa=0&mid=1O6FXdT1eEevRCOwo69hdBI5Cv5c&ll=49.953615849588054%2C18.638364464577876&z=15 Dodatkowo wydobycie nie jest wstrzymane przez WUG w partii H lecz dwa chodniki i już następuje drążenie nowych do partii H od H kołowy czy od G, nikt tego węgla nie daruje zmieni się tylko nazwa na J aby nie przypominał o tragedii. A tu szkody górnicze na torach dużo mniejsze i jak to wygląda i może doprowadzić do tragedii - wyskoczenie całego pociągu z torów wywrócenie z nasypu i potopienie ludzie w zbiorniku wodnym. Całe zdarzenie nastąpiło nagle sfotografowane przez maszynisty w Szczygłowicach na nowo wyremontowanej trasie. Przy 30km/h mozna jeszcze próbowac hamować przy 100 tragedia murowana. https://drive.google.com/open?id=1MYTvj7jvzXFLOrW7JVPJzpF0OyyJHFlHNapisany przez maziizam, 06.04.2019 14:07
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.147.48.251 / ec2-3-147-48-251.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)