Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:

Jeśli ktoś 92 tysięczne miasto Jastrzębie uważa za dziurę a sam z pewnością mieszka w gorszych pizdowicach to wszystko tłumaczy. Dla Jastrzębia jedyne możliwe technicznie jest połączenie na Wodzisław ewentualnie Zebrzydowice. Inne rozwiązania: na Pawłowice, Żory czy Rybnik są z góry przegrane przez szkody górnicze kategorii od III do V i upad terenu około 1,5 metra z nieciągłościami. Następna sprawa to przepustowość węzła Katowickiego oraz wyjścia na linie lk 140 i 139 po prostu nie ma wolnych torów w atrakcyjnych czasach przejazdu, aby uruchomić kolejne bezpośrednie pociągi jak to sobie widzi Jastrzębie chyba że obetnie się miastom Rybnik, Racibórz, Wodzisław lub Bielsku, Żywcowi i Cieszynowi. Z Wodzisławia wystarczy wydłużyć pociągi własnie w kierunku Jastrzębia które kończą bieg a jest ich 8 par bezpośrednich z Katowic oraz wydłużyć SKM Rybnik-Radlin-Wodzisław do Jastrzębia mając kolejne połączenia. Jazda pociągu z Katowic przez Rybnik, Wodzisław do Jastrzębia to około 1:15 przez najkrótszą trasę Katowice-Orzesze-Żory-Pawłowice-Jastrzębie też podobnie o ile nie będzie przesiadek i na szkodach górniczych utrzyma się prędkość 60-80km na godzinę co graniczy z cudem a wyliczenia jastrzębia owszem były ale z nierealna prędkością 100km/h i wtedy wyszło im 1h, ale bez przesiadek i szkód górniczych gdzie będzie dobrze jak dadzą radę utrzymać 30-50km/h nie wspomnę o przesiadce w Orzeszu albo Tychach co będzie strata kolejnych 10-15 minut oraz braku taboru Kolei Śląskich czyli będzie ubogo maks dwie -trzy pary pociągów na dobę czyli oby było. Dodatkowo kolej Wodzisław-Jastrzębie to scalenie subregionu oraz przyszłościowe połączenie do Gliwic ułatwienie dojazdu studentom itd. http://tek.wb.pl/2019-01-31_tek-wsw.pdf
Napisany przez cocolino, 03.11.2019 21:41
W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.

Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 13.58.205.132 / ec2-13-58-205-132.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)