Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Dalszy ciąg. Pacjentka ( 217.99*32) Nie skorzystałam z konfrontacji i napisałam skargę do Rzecznika Praw Pacjenta. Mając bogatą "korespondencję" z dyrektorem szpitala oraz z Narodowym Funduszem Zdrowia miałam pewne dowody niespójności ich wyjaśnień. Po 1,5 roku RPP uznał, że zostały w moim przypadku naruszone prawa pacjenta. Dochodzenie do prawdy kosztowało mnie dużo stresu i teraz czytając ten artykuł zastanawiam się czy było warto skoro w raciborskiej lecznicy łamanie praw pacjenta jest niemal normą a dyrektor nic z tym nie robi. Może wreszcie zainteresuje się tym organ założycielski szpitala (Starostwo)Napisany przez ~Pacjentka, 12.11.2019 21:49
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.142.133.234 / ec2-3-142-133-234.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)