Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:

@ Obywatelka26 Izera była niewypałem od samego początku. Były szumne zapowiedzi, projekty, modele. Auto miało być zrobione przez Polskich inżynierów, projektantów z Polskich części w Polskiej fabryce. Miała być autem segmentu C (coś jak Passat czy E klasa) a kosztować PONIŻEJ 120 tys (co już było nierealne). Po czasie kupili starszą platformę od Chińczyków i okazało się że: 1 - przepłacili, 2 - platforma niemodułowa bez mozliwości zmian czy rozwoju, 3 - auto było by wielkości Citigo/Panda najwyżej Punto. Nadwozie zostało zlecone Włochom (w Polsce nie mamy designerów?), wnętrze też mieli zrobić styliści Włoscy. Akumulatory - miała powstać fabryka aut i akumulatorów do nich - nie powstały. Chińczycy zaoferowali pomoc ale po negocjacjach wyszło że chcieli zrobić fabrykę swoich aut a Izera była by produkowana "jak znajdą wolne moce produkcyjne" (czyli nigdy). Nie neguję elktryków (pierwze auta były elektryczne), ale ich wady na razie je prawie dyskwalifikują (realny zasięg. czas ładowania). Jedna z światowych sieci carsharingowych próbuje sprzedać mało używane elektryki (a jest ich ponad 30 tysięcy) za dużo niższą cenę - nie ma chętnych ani na użytkowanie ani na zakup. Elektryk tu w Polsce może i ma rację bytu ale jako drugie auto. Aby obniżyć koszty trzeba zainwestować w fotowoltaikę, mały bank energii - wtedy to ma jakiś sens. Jeśli ładujesz domowego gniazdka (co trwa wieczność) to wtedy jest tanio, bo na publicznych ładowarkach gdzie jest droższa energia (tym bardziej bez abonamentów) to koszty ładowania zbliżają się do kosztów eksploatacji diesla.
Napisany przez ~ZmotoryzowanyPatrol, 13.02.2025 11:26
W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.

Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.131.142.67 / ec2-3-131-142-67.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)