@dante - gorzej w czym? Na pewno nie uszkodzisz już podwozia na krawężnikach tego źle zaprojektowanego skrzyżowania z rondem. Mi nowa koncepcja bardzo się podoba. Także pod kątem inżynierii ruchu. Nareszcie w Rybniku jest 7 skrzyżowań ze światłami pod rząd którymi można sterować. Czas na pozbycie się kilku kolejnych rond np. na Wodzisławskiej z Obwiednią na Wodzisławskiej z Reymonta. Możnaby zrobić zieloną falę na Wodzisławskiej.
strzałki są mylące, ale kierowca jest od tego aby myślał za kółkiem i bardzo szybko można zorientować się, że niefortunne "strzałki" nie dotyczą odcinka na którym się stoi.
Czytelnik myślał że błyśnie... a tu lipa.
Każdy kto zna to miejsce od razu widzi że dwa lewe to są sygnalizatory z ulicy wyzwolenia a dwa prawe z mikołowskiej.
ronda które są ''wysokie '' a takie było na mikołowskiej są niebezpieczne, a poza tym napewno gorzej nie będzie niz było !!
@dante - gorzej w czym? Na pewno nie uszkodzisz już podwozia na krawężnikach tego źle zaprojektowanego skrzyżowania z rondem. Mi nowa koncepcja bardzo się podoba. Także pod kątem inżynierii ruchu. Nareszcie w Rybniku jest 7 skrzyżowań ze światłami pod rząd którymi można sterować. Czas na pozbycie się kilku kolejnych rond np. na Wodzisławskiej z Obwiednią na Wodzisławskiej z Reymonta. Możnaby zrobić zieloną falę na Wodzisławskiej.
strzałki są mylące, ale kierowca jest od tego aby myślał za kółkiem i bardzo szybko można zorientować się, że niefortunne "strzałki" nie dotyczą odcinka na którym się stoi.
Jeżdżę tam każdego dnia i niestety jest gorzej, a co dopiero będzie po wakacjach...
Jest lepiej, patrzeć na oznaczenie i nie jeździć na pamięć.
Czytelnik myślał że błyśnie... a tu lipa.
Każdy kto zna to miejsce od razu widzi że dwa lewe to są sygnalizatory z ulicy wyzwolenia a dwa prawe z mikołowskiej.