Konkurs Funduszu na kampanię edukacyjną
Fundusz ogłasza II edycję Konkursu na realizację kampanii informacyjno–edukacyjnych dotyczących gospodarki odpadami na terenie gmin.
Celem Konkursu, skierowanego do gmin, ich związków i stowarzyszeń z terenu województwa śląskiego, jest wyłonienie i dofinansowanie zadań, których realizacja gwarantuje uzyskanie najlepszych efektów w zakresie wzrostu świadomości mieszkańców gmin w obszarze prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie gminy.
Działania prowadzone przez gminy w ramach kampanii powinny mieć na celu m.in.:
- przedstawienie korzyści dla środowiska płynących z przyjęcia nowych rozwiązań w zakresie gospodarki odpadami,
- ukazanie zalet związanych z prowadzeniem selektywnej zbiórki odpadów oraz ich segregacji,
- wzrost świadomości mieszkańców w zakresie zasad zbierania i gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie danej gminy.
Szczegółowe warunki dofinansowania przestawione zostały w Regulaminie Konkursu - do pobrania
Wnioski będą przyjmowane w terminie do 31.07.2014 r.
Kompletne wnioski wraz z załącznikami należy składać w siedzibie WFOŚiGW w Katowicach, ul. Plebiscytowa 19.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 757-37-71.
Zapraszamy do udziału w Konkursie!