Mężczyźni krytyczniej niż kobiety patrzą na wodzisławski urząd miasta
1070 klientów wodzisławskiego magistratu zostało poproszonych o wypełnienie szczegółowej ankiety, która miała zbadać ich satysfakcję z działania urzędu.
Ankieta
W marcu br. w wodzisławskim magistracie, w ramach projektu "Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miast na prawach powiatu, urzędach gmin i starostwach powiatowych" prowadzonego przez Śląski Związek Gmin i Powiatów przeprowadzono badanie satysfakcji klientów.
- Celem badania była poprawa jakości usług publicznych przez wzrost efektywności systemów zarządzania. Narzędziem wykorzystywanym w badaniu był kwestionariusz ankiety składający się łącznie z 30 pytań o charakterze otwartym i zamkniętym. Badanie przeprowadziła firma Biostat na losowej próbie 1070 klientów Urzędu Miasta w Wodzisławiu Śląskim - informuje o szczegółach ratusz.
Poniżej w formie graficznej przedstawiamy wybrane fragmenty badania.
Ocena ogólnego poziomu świadczenia usług przez UM Wodzisławia Śląskiego według płci respondentów (kliknij, aby powiększyć).
Ocena czytelności informacji o zasadach załatwiania spraw w UM Wodzisławia Śląskiego według płci respondentów (kliknij, aby powiększyć).
Ocena poszczególnych elementów jakości obsługi interesantów UM Wodzisławia Śląskiego (kliknij, aby powiększyć).
Całość opracowania dostępna jest pod TYM LINKIEM (dokument PDF).
po takim raporcie prezydent będzie cały w skowronkach, nie mniej jestem ciekaw czy prezydent zacznie wyciągać konsekwencje wobec urzędników, którzy mają ewidentne "braki w papierach".