Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Narodowcy manifestowali pamięć bohaterów

Około stu osób uczestniczyło w III Marszu Wyzwolenia Wodzisławia Śląskiego zorganizowanym w sobotę przez Inicjatywę Patriotyczną, Obóz Narodowo-Radykalny oraz kibiców Odry Wodzisław.

Narodowcy manifestowali pamięć bohaterów

Celem inicjatywy było uczczenie bohaterów, którzy przyczynili się do odzyskania ziemi wodzisławskiej 4 lipca 1922 roku.

Marsz, który odbył się ulicami Wodzisławia Śląskiego przebiegał w spokojnej atmosferze. Uczestnicy pod Pomnikiem Powstańców Śląskich odśpiewali hymn narodowy i złożyli kwiaty. - Frekwencja w tym roku była podobna do tej sprzed roku. Nie jest ona jednak do końca zadowalająca, ale zważywszy na fakt, że Wodzisław jest małym miastem nie możemy narzekać. W przyszłym roku ponownie będziemy chcieli upamiętnić rocznicę, ale nie wiemy jeszcze w jakiej formy. W grę wchodzi również turniej piłki nożnej czy koncert. - powiedział Michał Jurek, organizator wydarzenia. W pozytywnym tonie na temat marszu wypowiadali się jego uczestnicy, którzy przyznali, że taka inicjatywa jest przykładem patriotyzmu. - Jest to bardzo dobra inicjatywa i cieszę się, że są osoby, które zajmują się organizowaniem takich wydarzeń. Uważam, że ten marsz pomoże wielu osobom poznać prawdziwą historię miasta i docenią wysiłek ludzi, którzy poświęcili się dla Wodzisławia. - ocenił jeden z uczestników marszu. W najbliższych latach możemy spodziewać się kolejnych wydarzeń o podobnym charakterze. Wszystko za sprawą młodych ludzi, którzy zamierzają podtrzymać historię Wodzisławia Śląskiego.

 

73 komentarze

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
RadliniankaAW 21.07.2014 22:32
oceniono 13 razy
-3
Zgłoś

AnnLee masz bardzo dużo racji w tym co piszesz, podzielam poglądy :)

RadliniankaAW 21.07.2014 22:31
oceniono 12 razy
-2
Zgłoś

Koło żebyś ty wiedział jakie ty z siebie pośmiewisko robisz, to byś siedział cicho. Ale twoja ignorancja jest tak wielka, że nie jesteś w stanie pojąć tego jak się ośmieszasz. I nie - to że zwymyślasz współdyskutantów nie sprawi że będziesz postrzegany jako mądrzejszy - to działa wprost przeciwnie.
Co do wolności słowa - otóż działa to tak: każda jednostka (czyli człowiek) ma prawo do wolności poglądów i wypowiedzi. Owszem. Prawo to jednak podlega pewnym ograniczeniom ze względu na poszanowanie praw, lub dobrego imienia innych osób, lub ochronę bezpieczeństwa narodowego, porządku publicznego, ochronę zdrowia i moralności. Zakazana jest również wszelka wojenna propaganda, oraz popieranie w jakikolwiek sposób nienawiści rasowej, narodowej lub religijnej. Tak mówi prawo i jest to logiczne, bo chyba nie sądzisz że dobrze by było gdyby np. tajemnice państwowe mogły być wygadane przez byle kogo, czy też każda łachudra mogłaby obrażać, czy pomawiać np głowę państwa, a twój lekarz rozpowiedziałby całej poczekalni z jakimi chorobami do niego przychodziłeś. Tak więc zanim następnym razem zechcesz nazwać kogoś skończonym idiotą sprawdź czy sam się przypadkiem nie mylisz - no bo... się ośmieszasz chłopie. To jest wiedza podstawowa!

koło 21.07.2014 20:42
oceniono 10 razy
0
Zgłoś

AnnLee-Proponuję abyś się zgłosiła na polonistykę do Katowic, skoro masz takie zdolności, mnie polonistyka nie interesuje, języka tego nauczyłem się w szkole, gdyby mnie uczono po Niemiecku, to pewnie też bym walił byki, nie każdy musi mieć talent do ortografii, może ty byłaś dobra z ortografii, ale z historii to pewnie same pały szły, ale z drugiej strony nie znam dziewczyny, która była dobra z historii, z tego przedmiotu były głupie jak but, bo ich ta dziecina nigdy nie interesowała. Różnica między nami polega na tym, ze skoro ja nie jestem dobry z ortografii, to nie wypowiadam się w tym temacie, być może masz rację a może nie, nie wiem, bo ortografia to nie jest moja dziedzina, na tym polega moja wyższa mądrość od twojej, że jak nie mam o czymś pojęcia, to nie wrzucam swoich trzech groszy, natomiast twoja głupota jest maksymalna, bo nie masz pojęcia o historii, ale jak typowa baba, to swoje trzy groszy musisz wrzucić i nawet nie po myślisz o tym, że głupią wypowiedzią, gdzie o temacie nie masz pojęcia, to zrobisz z siebie idiotkę i pośmiewisko.

AnnLee 21.07.2014 20:09
oceniono 13 razy
-3
Zgłoś

Zarzut o tym, że się kompromituję przeczytać od gościa, który pisze przy liczbie mnogiej "wyborcą" - bezcenne :D
(nawiasem mówiąc w "godce ślonskij" nie ma znaków diakrytycznych przy typowo polskich nosówkach - pierońsko gorolski błąd ;) )
Stawiasz tezę, przypisujesz ją czyjejś wypowiedzi i żądasz wyjaśnień :) To nie jest cecha górnośląskiego kolorytu:) To cecha najczęściej spotykana w Warszawie przy Wiejskiej :) Moje górnośląskie korzenie i wrodzony śląski pragmatyzm nakazują mi zakończyć tę dyskusję i dać Ci upajać się poczuciem pozornej wygranej :) Pyrsk ! :)

AnnLee 21.07.2014 20:09
oceniono 13 razy
-3
Zgłoś

Zarzut o tym, że się kompromituję przeczytać od gościa, który pisze przy liczbie mnogiej "wyborcą" - bezcenne :D
(nawiasem mówiąc w "godce ślonskij" nie ma znaków diakrytycznych przy typowo polskich nosówkach - pierońsko gorolski błąd ;) )
Stawiasz tezę, przypisujesz ją czyjejś wypowiedzi i żądasz wyjaśnień :) To nie jest cecha górnośląskiego kolorytu:) To cecha najczęściej spotykana w Warszawie przy Wiejskiej :) Moje górnośląskie korzenie i wrodzony śląski pragmatyzm nakazują mi zakończyć tę dyskusję i dać Ci upajać się poczuciem pozornej wygranej :) Pyrsk ! :)

koło 21.07.2014 19:39
oceniono 12 razy
0
Zgłoś

AnnLee-Twoim zdaniem to na świecie żyją tylko polacy? Czyli jak, Czech ma mówić że jest polakiem bo inaczej będzie to oznaczać że ma kompleksy? Chyba coś ci się pomyliło, kompleksy można mieć, jak się jest Polakiem, bo ten kraj znaczy tyle samo, co Albania, czyli nic. Gdzie twoja tolerancja? Uważasz że granicach RP to może żyć tylko narodowość polska? Rozumiem że jak ślonsk będzie miał autonomię, to tym samym wyprowadzisz się do polski. Druga sprawa, co ma kościół katolicki do prawicowości? Kościół to wyznanie religijne a nie polityczne, większość prawicowców to ateiści, ale nie ma to i tak znaczenia. Ty po prostu nawet nie wiesz co to jest prawica, jesteś typowa baba, nie ma pojęcia o temmacie, ale bedzie swoje trzy grosze wciskać. Kompromitujesz się w każdym zdaniu, masz zerową wiedzę historyczną, czy ty myślisz że Hitler przed wyborami powiedział swoim wyborcą że zagazuje żydów, wywoła II wojnę światową, będzie podbijał Europę, najedzie Rosjan a do tego będzie dokonywał ludobójstw na tych terenach, naprawę tak myślisz? Może zanim znów coś napiszesz, to weźmiesz książkę i poczytasz jaki program wyborczy miał NSDAP, co mówił Hitler na swoich przemówieniach itp. Myślisz że lud Niemiecki wiedział o zbrodniach Niemców podczas wojen? Myślisz że wiedział co się dzieje w obozach itp?

AnnLee 21.07.2014 19:09
oceniono 15 razy
-5
Zgłoś

@Koło - coś zbyt intensywnie podkreślasz w każdym poście, że nie jesteś Polakiem. Masz jakieś kompleksy? nic mnie nie obchodzi za kogo się uważasz. To Twoja sprawa. Nawet jeśli uważasz się za Eskimosa, to godnie prezentujesz wszystkie największe przywary narodu polskiego. popracuj więc nad tą ślonską stylówą, bo na razie polskość ( z wszystkimi jej problemami) bije od ciebie na kilometr ;-)
Wątek o Stalinie jak rozumiem wkleił Ci się z innej dyskusji tu, bo ani ten cytat nie nawiązuje do mojego postu wcześniej, ani nic nie wnosi do tematu. "Bo dziś tępi się prawicowców za ich poglądy..." Kto tępi? Gdzie? Prawicowy dyskurs jest dominujący we wszystkich partiach, rola kościoła zahacza o postulat państwa wyznaniowego, najprościej jest dziś reprezentować ten homogeniczny dyskurs, a ten będzie twierdził, że ktokolwiek tępi prawicowców (sic!). To nie te czasy. Nie żyjesz też w latach Wiosny Narodów, urodziłeś się o jakieś 150 lat za późno. Dobrze, że wspominasz o wygranej Hitlera - właśnie dlatego demokraci nie powinni być bierni wobec głoszenia totalitarnych poglądów.
A Hitler by wygrać potrzebował czegoś więcej niż większości oddanych głosów, choć dziś z łatwością się o tym zapomina. Potrzebował poparcia zachodniego kapitału. Już rozumiesz?

koło 21.07.2014 17:55
oceniono 15 razy
-1
Zgłoś

AnnLee-Po pierwsze to nie jestem Polakiem, czemu żyjąc na ślonsku, uważasz że większość to Polacy? Po drugie totwoimi poglądami wymordowano miliony ludzi na świecie, bo Stalin też uważał że ten kto jest na tyle głupi aby go krytykować, to powinien nie żyć. Masz poglądy jakie masz, uważasz że władza za twoje poglądy ma prawo cię ukarać? Bo dziś tępi się prawicowców za ich poglądy, tworzy się dla nich paragrafy, więc jak byś się czuła, gdyby władza się zmieniła i robiła to samo z tobą i twoimi poglądami, czyli zabroniła by ci ich głosić, gdybyś przykładowo powiedziała że Niemcy zrobili holokaust, to władza uznała by to za niepoprawność polityczna i wsadziła by cię do psychiatryka, jednocześnie władza by powiedziała że jest wolność słowa z małymi ograniczeniami. Co do demokracji, to widzę że nie umiesz pojąć debilizmu tego ustroju. Uważasz że jak jest trzech ludzi, jeden mądry a dwóch głupich, to uważasz że jest to dobry ustrój, skoro tych dwóch głupich decyduje o kraju? Twoim zdaniem o kraju powinni decydować głupi czy mądrzy? A logiczne jest że głupich jest zawsze więcej, niż tych mądrych, więc demokracja powoduje że automatycznie ludzi głupi dostają władzę, to tak jak z komunizmem, kiedy władzę przejeła tzw klasa robotnicza, to tym samym każdemu pogorszyło, nastąpiła bieda, jeśli jest tak, że głupcy podejmują decyzje, bo jest ich większość, to w kraju nigdy dobrobytu być nie może, to jest logiczne. Dodam że Adolf Hitler doszedł do władzy tylko i wyłącznie dzięki twojemu ulubionemu ustrojowi, czyli demokracji.

AnnLee 21.07.2014 17:18
oceniono 18 razy
-2
Zgłoś

@koło - mylisz wolność słowa z samowolką. Większość Polaków, podobnie jak Ty, krzyczy wiele o wolności, ale nie pamięta, że składowym elementem wolności jest odpowiedzialność. Ten naród potrafi świetnie się zorganizować i walczyć w imię ideałów, ale nie potrafi pokojowo współistnieć w czasach gdy wolność już uzyska. Dlatego znajduje sobie wciąż wyimaginowanych wrogów albo rozpamiętuje stare rany, tłumacząc wszystkie swoje niepowodzenia zaborcami i komuną. A inni w tym samym czasie wyprzedzają nas cywilizacyjnie o dekady (polecam artykuł w tym serwisie o stacji kolejowej w Bohuminie...). Nam pozostaje jedynie wymachiwanie szabelką i pozoranctwo na potęgę.
Wolność słowa oznacza odpowiedzialność. Ci, którzy głoszą poglądy totalitarne, chcą kneblować usta innym - dlatego wszyscy ci, którym bliska i cenna jest wolność i demokracja, powinni stanowczo wystąpić przeciw takim zapędom. Dlatego, że "zapomnieć o przeszłości, to skazać się na jej ponowne przeżycie..."
... a co do Francuza, który głosił, że holocaustu nie było - masz racje, nie powinien trafić do więzienia. Powinien trafić na oddział zamknięty.

koło 21.07.2014 16:14
oceniono 17 razy
-1
Zgłoś

RadliniankaAW-Albo jest wolność słowa albo jej nie ma, w polsce nie ma wolności słowa, tak jak było za komuny, skoro uważasz że wolno ograniczać wolność słowa to jesteś skończoną idiotką, bo to tak jak by powiedzieć "większa połowa", jest to zaprzeczenie "połowy", tak samo jak ograniczenie wolności słowa jest zaprzeczeniem wolności słowa.Idąc tym tokiem myślenia, to można powiedzieć że za Stalina też była wolność słowa z ograniczeniami... W USA możesz na murzynów czy żydów pisać co ci się podoba, za pisanie czy za słowa nikt cię do wiezienia nie zamknie, a w Europie to za głoszenie swoich poglądów niepoprawne politycznych, to wsadzają cię do więzienia, tak samo jak za Stalina. Pewien Francuz powiedział że holokaustu nie było, uważał że żydzi sami sobie go wymyślili, taki był jego pogląd i za ten pogląd siedział w więzieniu, skoro twoim zdaniem to jest wolność słowa, to znaczy że taka sama "wolność słowa" była także za Stalina.

anna1989 21.07.2014 09:34
oceniono 25 razy
-3
Zgłoś

Popieram takie inicjatywy. Bardzo mi się podoba graffiti na skrzyżowaniu ul. Radlińskiej i Bojowników, które nawiązuje do powyżej opisanych wydarzeń. Nareszcie malunek, który nikogo nie obraża, nie szpeci. Oby więcej takich.

Dmowski 21.07.2014 09:21
oceniono 19 razy
-1
Zgłoś

Kończąc definitywnie dyskusję z Panią która przypomina egzamin z j.polskiego,gdzie pisze Pani o rachunku prawdopodobieństwa,stwierdzam ,że długoletnia nauka oraz praca w szkole musiała za bardzo Pani obciążyć mózg,i dlatego tak jednoznaczna jest Pani krókowzroczność patriotyczna.Jeszcze raz zachęcam do założenia bloga z ortografii,być może tam się Pani spełni,bo naprawdę,powyższy temat nie ma nic wspólnego z Pani sposobem "nauczania" i umoralnienia.Jeszcze raz polecam film Pana Pilskiego Bunt stadionów.Da Pani dużo więcej,niż pisanie na inny temat,niż powyższy.Życzę zdrowia.A teraz pisz Pani sobie co chcesz,bo Ja dykusję z Panią zakończyłem.

RadliniankaAW 21.07.2014 00:06
oceniono 18 razy
-6
Zgłoś

Logiki - w pisaniu i myśleniu. Swoje zdanie na temat artykułu wyraziłam niżej. Skoro wspomniał pan że obniżono panu ocenę na maturze za to, że pisał pan o Dmowskim, to pozwoliłam sobie wyrazić wątpliwość, a widząc że robi pan błędy w krótkiej wypowiedzi wnioskuję, że jednak powód obniżonej oceny był inny. Ale to wygodnie nie dostrzegać winy w sobie - tylko w "nich".
http://so.pwn.pl/lista.php?co=rozumie%E6

Dmowski 20.07.2014 23:49
oceniono 12 razy
0
Zgłoś

Co do pisowni słowa rozumem czy rozumię,zapraszam na lekcję do prof.Miodka.Widać ,że wie Pani ,że dzwoni,ale nie wie w którym kościele.Jeżeli byłaby Pani facetem ,to napisałbym w swoim stylu,ale przez grzeczność zapytam.Czy naprawdę o to chodzi w tym temacie? Bo mam wrażenie ,że chce Pani przedstawić narodowców jako tępaków nie umiejących czytać ,ani pisać.Niech Pani założy bloga ortograficznego to tam podyskutujemy,bo w tym temacie,nie ma Pani nic do zaoferowania.Bez odbioru.Ps.Niech Pani zobaczy sobie ten film

RadliniankaAW 20.07.2014 23:37
oceniono 15 razy
-5
Zgłoś

Miał pan celujące stopnie i pisze "rozumię"? No to nie rozumiem skąd te celujące...
Co do wolnego kraju i wolności wypowiedzi radzę - zanim się znów pan podeprze w dyskusji tym argumentem - zapoznać z definicją woności słowa, choćby w Wikipedii. Wolność nie oznacza że każdemu wolno wszystko, choć wielu (niestety) jest o tym święcie przekonanych.

koło 20.07.2014 23:33
oceniono 13 razy
1
Zgłoś

jegła-Może już czas ruszyć tyłek, pojechać na zachód, iść na osiedle murzynów czy islamistów i sama się przekonasz jak u nich wygląda tolerancja, sama się dowiesz czemu ludzie ich tak nie lubią, tylko musisz ruszyć tyłek z swojej wsi i zobaczyć jak to wygląda. Nie znam człowieka, co pojechał by na zachód i był by tolerancyjny, wręcz stawał się ostrym rasistą a gdy żył na swojej wsi, to był megatolerancyjny.

Dmowski 20.07.2014 23:29
oceniono 13 razy
1
Zgłoś

Polecam Pani jeszcze film Pana Pilskiego pt,Bunt stadionów,to tak w wolnej chwili w celach edukacyjnych(przez ch na końcu)

koło 20.07.2014 23:29
oceniono 17 razy
1
Zgłoś

AnnLee-Jesteś komunistką czy po prostu idiotką że w bzdury lewaków jesteś w stanie uwierzyć?

koło 20.07.2014 23:27
oceniono 14 razy
-2
Zgłoś

Nie rozumiem czemu baby wypowiadają się w tym temacie, skoro nie mają pojęcia o historii. Nawet nie rozumieją o czym piszę, bo nie mają pojęcia o historii. Narodowcy głoszą historię dotyczącą ślonska z czasów stalinowskich, to propaganda stalinowska wymyśliła te brednie o historii powstań, które dziś kontynuują narodowcy, którzy z definicji powinni być antykomunistyczni a powtarzają propagandę stalinowską, właśnie tu i jedynie tu jest ta ich śmieszność, dlatego zapytałem czy pójdą za ciosem i będą też świętować wyzwolenie Wodzisławia przez komuchów, ale baby nie znają historii, ale swoje trzy grosze wsadzić muszą, mimo że głupie jak but z zerową wiedzą historyczną.

Dmowski 20.07.2014 23:02
oceniono 16 razy
0
Zgłoś

PRAWDA BOLI! Co do stylu i orografii,to akurat z j.polskiego miałem celujące stopnie.Szanowna Pani,nie będziemy tutaj sprawdzać,Pani stylu ,ani ortografii pisma ,bo to nie ten temat ,ani dział ,ale jak widać,mój styl Panią bardzo zainspirował..........Nikogo imiennie ,czy po nicku,nie obrażam,ale jak widać ,czuję się Pani"dotknięta" moimi poglądami,i sposobem ich wyrażania(przez z z kropką),ale podobno żyjemy w wolnym kraju,gdzie mamy wolność słowa.Pani 'profesor" od j.polskiego,pragnę Panią poinformować,że awaria klawisza na klawiaturze komputera to nie błąd ortograficzny,a styl? Najważniejsze aby każdy miał zgodny ze swoimi poglądami i sumieniem.Pozdrawiam.Dobranoc!

RadliniankaAW 20.07.2014 22:30
oceniono 19 razy
-3
Zgłoś

Może jednak nie za Dmowskiego, a za ortografię i styl obniżono tę ocenę na maturze... Nie wiesz na kogo głosowali ci którzy się tu wypowiadają, więc daruj sobie te oskarżenia i nie obrażaj ludzi że czegoś nie widzą - twój wzrok również daleko nie sięga.

Dmowski 20.07.2014 21:36
oceniono 18 razy
0
Zgłoś

Witam.Nie należę do ONR-u,choć sympatyzuje temu Ruchowi.Pseudo Dmowski wzięło się stąd ,że pisząc na maturze o Romanie Dmowskim ,jako jednym z największych polskich patriotów obniżono mi ocenę.Czytając większość Państwa wpisów,rozumię ,dlaczego ten kraj ,tak jak mówi minister MSW tego kraju istnieje już tylko teoretycznie.Wy wyborcy ,wybierają takie dziwactwa ,które rządzą o ośmiu lat Polską,jesteście współwinni zaistniałej sytuacji.Jesteście winni temu,że wasze dzieci w celu zapewnienia sobie godnego życia,muszą wyjedżać do pracy za granicę,jesteście winni temu,że mafiosi sprzedają nasze zakłady pracy,w końcu jesteście winni temu,że pewne ugrupowania robią z Polski kraj tęczowy a nie biało -czerwony.Nasi przodkowie przelewając krew za Polskę,przysięgali na orła i na krzyż,a nie na czekoladowego ptaka.Cy naprawdę jesteście tak głupi i tępi ,że tego nie widzicie? Brawo chłopki z ONR-u,że przynajmniej wy pamietacie o tych,którzy przelewając krew za Polkę,przewracają się w grobch widząc to s............two rządzących.To tyle.Pozdrawiam!

gyniuś 20.07.2014 19:57
oceniono 27 razy
-11
Zgłoś

@AnnLee - a ja myślę że 95% tych głąbów nigdy w życiu nic nie przeczytało ! A te 5% to ci co tymi głąbami manipulują i dobrze przy tym żyją .

AnnLee 20.07.2014 15:56
oceniono 32 razy
-12
Zgłoś

Widzę wśród transparentów "Narodowe Siły Zbrojne". Odsyłam do bardzo solidnie udokumentowanego rejestru zbrodni NSZ:
http://zolnierzeprzekleci.wordpress.com/zbrodnie/

RadliniankaAW 20.07.2014 15:13
oceniono 27 razy
-13
Zgłoś

Aż przykro patrzeć i czytać...

znawca 20.07.2014 14:43
oceniono 31 razy
7
Zgłoś

@jegla idź zjeść swoje wegetariańskie placki i sprawdź czy ci nadal obniżają iloraz... skoro dla ciebie faszyści, narodowcy, prawaki, pisiory i katole to jest to samo... wstydź się, masz rację ;p

jegła 20.07.2014 12:31
oceniono 32 razy
-14
Zgłoś

Co ci młodzi ludzie widzą fascynującego w faszyzmie? Śmierć niewinnych ludzi, prześladowania, obozy koncentracyjne, nietolerancję, ksenofobię? Cały świat po 1945 roku miał nadzieję że faszyzm się już nie odrodzi - i co? Nawet w Polsce mamy półgłówkach nim zafascynowanych. Wstyd mi za tę część społeczeństwa...

gyniuś 20.07.2014 10:20
oceniono 36 razy
-12
Zgłoś

Małe Hitlerjugend ,sterowane przez paru cwaniaczków ! Ale najbardziej to mnie ubawił plakat z napisem "Gazeta Polska " takich durnot jak tam trudno znaleźć gdzieś indziej .

Adam77 20.07.2014 10:20
oceniono 32 razy
-12
Zgłoś

Kiedy Polskę rozbierali zaborcy,Wodzisław nie leżał już w granicach państwa polskiego i był własnością Reichenbacha (wcześniej Dittrichsteina) . A zatem czy pojawienie się wojsk polskich w 1922 roku należy odczytywać jako "powrót" do Polski, czy "zajęcie" przez Polskę ?
Narodowcy, prawicowcy! Kiedy przestaniecie używać terminów z PRL-owskich książek do historii ??

gyniuś 20.07.2014 10:13
oceniono 34 razy
-10
Zgłoś

No bo to są niedorozwoje . Skrajnie durna ..........

AnnLee 20.07.2014 10:09
oceniono 34 razy
-8
Zgłoś

Zielone flagi oraz krzyże celtyckie na nich, raczej nie należały do kibiców Celtic Glasgow.
Wiadomym jest CO TO za symbol i dlaczego Niemiecki Sąd Najwyższy w 2008 roku uznał go za jawnie faszystowski: LINK: http://juris.bundesgerichtshof.de/cgi-bin/rechtsprechung/document.py?Gericht=bgh&Art=pm&Datum=2008&nr=45976&linked=bes&Blank=1&file=dokument.pdf
Kibice, którzy malują graffiti o tematyce powstania warszawskiego, żołnierzy polskiego podziemia, walczącego z niemieckim okupantem, idą pod sztandarami symbolu którego używają m.in. niemieccy neonaziści. Brawo!!!

kibic 20.07.2014 08:31
oceniono 26 razy
-10
Zgłoś

Co to za symbole na tych zielonych flagach i po co to??

koło 20.07.2014 05:43
oceniono 32 razy
-14
Zgłoś

Frekwencja była mała, bo chyba narodowcy nie skapli się, że Wodzisław Śląski, jak sama nazwa wskazuje, to jest śląski a nie polski, wiec ludzie są ślonzokami a nie polokami. A co do młodych ludzi którzy chcą podtrzymać historię Wodzisławia, to przypomina mi to czerwoną hołotę, co to świętowała wyzwolenie Wodzisławia przez armię czerwoną, czy narodowcy też będą świętować wyzwolenie Wodzisławia przez komuchów?