Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

PKP Intercity rozda podróżnym 280 tys. jabłek [40 ton]

Na pasażerów pociągów Express InterCity czeka smaczna i zdrowa niespodzianka. PKP Intercity rozda podróżnym ponad 280 tys. jabłek. Akcja ruszy 9 września br.

PKP Intercity rozda podróżnym 280 tys. jabłek [40 ton]

- PKP Intercity i WARS kontynuują działania mające na celu promowanie polskich produktów spożywczych - informują pijarowcy spółek. Tym razem przewoźnik poczęstuje pasażerów jabłkami z rodzimych sadów – w pociągach Express InterCity rozda 280 000 owoców, co stanowi około 40 ton. Każde jabłko zostanie oklejone specjalnym znaczkiem.

W ramach akcji przewoźnik chce promować zdrowe przekąski, doskonale sprawdzające się, np. w podróży. - Jabłka to wciąż niedocenione owoce. Korzystnie wpływają na proces trawienia i są niskokaloryczne - 100 gram jabłek to tylko 40 kcal. Ponadto ze względu na dużą zawartość błonnika hamują apetyt, a spożycie 1-2 owoców dziennie zmniejsza o kilka procent ryzyko zawału serca oraz pozytywnie wpływa na podwyższenie dobrego cholesterolu oraz redukcję złego – podkreśla dietetyk, Anna Jelonek. - Jabłka zawierają wiele witamin m.in. A, C, E i witaminy z gr. B oraz składniki mineralne.

Akcja promująca polskie owoce rozpocznie się 9 września i potrwa do wyczerpania zapasów. Jabłka będą rozdawać stewardzi WARS.

- Cieszymy się, że nasi klienci będą mogli spróbować tych smacznych i zdrowych owoców. Mamy nadzieję, że akcja wspierająca polskich sadowników spotka się z ciepłym przyjęciem wśród pasażerów - mówi Paweł Dudek, prezes zarządu WARS S.A. Zależy nam na tym, aby akcja dotarła do szerokiej grupy odbiorców - dodaje.

PKP Intercity i WARS od ponad roku promują polskie produkty spożywcze. W ubiegłym roku przewoźnik włączył się do kampanii „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina”. W ramach akcji w pociągach PKP Intercity Berlin-Warszawa-Express obsługa WARS częstowała wszystkich podróżnych koreczkami z półgęska. Odbiór pasażerów był pozytywny, stąd pomysł na kontynuację akcji.

źródło: PKP Intercity

Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].