Czy jesteś zadowolony z obsługi w raciborskim starostwie? Wypełnij ankietę
Do końca września studenci Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu będą przeprowadzać badanie poziomu zadowolenia klienta z usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Raciborzu. Swój głos można oddać również za pośrednictwem ankiety internetowej.
- Wyniki ankiet pomogą udoskonalić wdrożony w urzędzie system obsługi klientów. Licząc na pozyskanie jak największej liczby informacji oraz ułatwienie klientom udzielania odpowiedzi na pytania ankietowe badanie przeprowadzą i dane odnotują studenci raciborskiej uczelni - informuje urząd.
Studenci PWSZ proszą klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu o poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. czynników wpływających na zadowolenie z usług czy trudności napotykanych podczas załatwiania spraw. Chętnie są też przyjmowane wszelkie sugestie dotyczące usprawnienia pracy starostwa. Wiele z dotychczasowych sugestii klientów m.in. winda, więcej miejsc parkingowych, nowy Biuletyn Informacji Publicznej, zostało już zrealizowanych.
- Zachęcamy do udziału w badaniu ankietowym. Państwa opinie i uwagi są bardzo cenne, pozwolą usprawnić i udoskonalić poziom obsługi klientów w naszym urzędzie - informuje starostwo.
Swoją opinię nt. jakości usług świadczonych przez urząd można wyrazić również za pośrednictwem ankiety umieszczonej na stronie internetowej starostwa dostępnej pod TYM LINKIEM.