Lidl zaczął już kampanię bożonarodzeniową
Rusza kampania reklamowa oferty Deluxe w sklepach Lidl nawiązująca do Bożego Narodzenia. Jest to pierwsza w tym roku akcja marketingowa dużej firmy oparta na takim motywie.
W spocie Lidla są wszystkie elementy charakterystyczne dla reklamy emitowanej przed Bożym Narodzeniem: zaśnieżone ulice pełne radosnych ludzi szykujących się do Świąt, choinki i inne bożonarodzeniowe dekoracje, bohaterowie dający sobie prezent podczas spotkania rodzinnego oraz odpowiednia piosenka („Let it snow”).
Lektor przekonuje, że tegoroczne Boże Narodzenie może być wyjątkowe dzięki ofercie Deluxe obejmującej artykuły żywnościowe wysokiej jakości. W sklepach Lidl ta oferta jest od dziś (3 listopada).
Źródło: wirtualnemedia.pl
Sklep.nowiny.pl
Kursy InspiratON
Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu
Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu