Telewizyjne hity 2014: M jak miłość, brazylijski mundial, czy skoki?
Transmisje sportowe przyciągnęły w minionym roku przed telewizory największą liczbę kobiet i mężczyzn - informują Wirtualne Media.
Najwięcej kobiet jednorazowo przed telewizory w całym 2014 roku przyciągnął odcinek serialu "M jak miłość". Emisję z 1 kwietnia 2014 roku oglądała 5,06 mln zł kobiet - wynika z informacji Nelsen Audience Measurment przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Co ciekawe, niewiele mniej pań oglądało konkurs skoków narciarskich, w których Kamil Stoch zdobył drugi złoty medal olimpijski oraz ceremonię kwiatową po konkursie skoków.
Wśród panów, zgodnie z przewidywaniami, hitem 2014 roku był mecz finałowy Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii. Spotkanie Niemców i Argentyńczyków oglądało w Polsce 5,68 mln mężczyzn. Kolejne najchętniej oglądane przez panów programy telewizyjne minionego roku to, podobnie jak w przypadku pań, drugi konkurs skoków narciarskich z Soczi oraz ceremonia kwiatowa.
Więcej na temat damskich i męskich pereferencji telewizyjnych na portalu Wirtualnemedia.pl.
źródło: Wirtualne Media, oprac. żet