Jak oceniasz urzędników starosty w Wodzisławiu?
Każdy, kto w ostatnim czasie korzystał z usług Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. może podzielić się swoimi opiniami na ten temat wypełniając specjalną ankietę.
Starostwo poddało się kolejnemu badaniu satysfakcji klienta. Ankiety wypełniać można od 20 marca do 20 czerwca 2015 r. - Jako urząd chcemy ciągle podnosić jakość naszej pracy. Naszym priorytetowym zadaniem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, rzetelne i terminowe załatwianie wszystkich spraw prawnie przewidzianych i statutowo przypisanych starostwu. Ankieta ma na celu zbadanie jakości pracy Starostwa, kompetencji oraz komunikacji z klientem. Zgłoszone sugestie i uwagi klientów pozwolą nam poprawić współpracę pomiędzy mieszkańcami powiatu i pracownikami starostwa - informuje Magdalena Kozielska ze Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl.
Badanie jest anonimowe. Wypełnione ankiety będzie można składać do specjalnych skrzynek oznaczonych napisem ANKIETY, znajdujących się w Punktach Obsługi Klienta oraz poszczególnych wydziałach w Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl. przy ul. Bogumińskiej 2, ul. Pszowskiej 92 a, jak również przy ul. Mendego 3 lub wypełnić on-line na stronie internetowej.
Dodajmy, że w poprzednich badaniach klienci na ogół pozytywnie wypowiadali się na temat jakości pracy urzędników. Tym niemniej w 2014 r. dotarło do nas kilka skarg na pracę Wydziału Transportu i Komunikacji. Pisaliśmy o tym tutaj i tutaj.