Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

10 lat BMW Inchcape Motor na Dolnym Śląsku - lider przyspiesza tempo!

Jeden z największych dealerów samochodowych w Polsce - firma Inchcape Motor - świętuje 10-lecie swojej obecności we Wrocławiu. Ponad 60 tys. klientów oraz 7 tys. sprzedanych samochodów marek BMW i MINI to statystyki podsumowujące dotychczasową działalność wrocławskiego salonu. Jednak czołowy dealer BMW ma apetyt na znacznie więcej – celem jest sprzedaż na poziomie 5 tys. nowych samochodów w skali roku!

10 lat BMW Inchcape Motor na Dolnym Śląsku - lider przyspiesza tempo!

Nowa strategia rozwojowa Inchcape w najbliższych latach skupiona zostanie na regionalnej sieci sprzedaży, w tym w województwie dolnośląskim. To wynik analizy potencjału regionu oraz wzrostu zamożności Polaków.

 - Naszym celem jest wzrost wolumenu sprzedaży obecnie sprzedawanych marek (BMW, MINI, BMW Motorrad). Nie zamykamy się również na dalszy rozwój biznesu w Polsce, uważnie analizując pojawiające się możliwości. Wrocław stanowi dla nas bardzo ważny przyczółek do rozwoju – podkreśla Marcin Słomkowski, prezes BMW Inchcape w Polsce. 

Podczas, gdy ogólnopolski udział BMW w rynku wyniósł w 2015 roku 2,34 proc., w woj. dolnośląskim BMW miało 3 proc. udziału w rynku, czyli o ponad jedną czwartą więcej niż w skali całego kraju. To m.in. wynik działań Inchcape Motor, które zanotowało imponującą 27 proc. dynamikę sprzedaży w 2015 roku. Podobnie rzecz ma się z MINI. Ogólnopolski udział tej marki w rejestracjach wynosi 0,28 proc., podczas gdy w woj. dolnośląskim był prawie 2-krotnie wyższy i wyniósł 0,54 proc.

Cel: 5.000 sztuk rocznej sprzedaży w ciągu 5 lat

O skali planowanego rozwoju świadczy wolumen, jaki - zdaniem Marcina Słomkowskiego - Inchcape będzie w stanie osiągać w ciągu najbliższych 5 lat. Sprzedaż może przy sprzyjających warunkach rynkowych wzrosnąć z obecnych 1.800 samochodów do 5.000 sztuk rocznie.

- W perspektywie 5 lat myślimy o sprzedaży na poziomie 5 tys. nowych samochodów rocznie  – przyznaje Prezes Inchcape. Gdyby przełożyć to na dzisiejszy kształt rynku, okazałoby się, że Inchcape Motor Polska znajdowałoby się tuż za czołową „10” listy TOP50. To pozwoliłoby również na znacznie zwiększenie obrotu działu obsługi posprzedażnej.

- Z naszych usług korzysta obecnie 20 proc. wszystkich użytkowników autoryzowanych serwisów marek BMW i MINI w Polsce. Nasze wzrosty sprzedaży wynikają z wysokiego wskaźnika zadowolenia i jakości obsługi w serwisie. Nasz wskaźnik absorpcji serwisowej wynosi prawie 90 proc. Dzięki temu bylibyśmy w stanie utrzymać całe przedsiębiorstwo nawet w przypadku dużych zawirowań rynkowych – wyjaśnia szef Inchcape Motor Polska. I dodaje, że przy dzisiejszej koniunkturze i rynkowych wzrostach dobrze prosperująca obsługa posprzedażowa pozwala zwiększać zyski firmy o około 20 proc. w skali roku.

(as)

Materiał zewnętrzny