Czy promocja jest jak wino?
O trunkach mówi się, że im starszy tym lepszy. Świat reklam wciąż zaskakuje nowinkami by produkty wyróżniały się na konkurencyjnym rynku. Czy takimi samymi zasadami kierują się w samorządzie?
Niedawno swój nowy film promocyjny pokazał Powiat Wodzisławski. Sprawdziliśmy czym dysponuje raciborskie starostwo. Film promocyjny powiatu pt. "Poznaj ziemię raciborską" jest z 2013 roku. – Ze względów m.in. merytorycznych w tym roku, ani w pierwszym półroczu roku 2017 nie jest planowana jego aktualizacja – informuje nas Karolina Kunicka ze starostwa.
Realizatorem filmu o powiecie jest JaroFilm Jarosław Bucki z Katowic. Wersja polska kosztowała 12 546 zł, natomiast tłumaczenia i nagrania wersji językowych (angielska, niemieck oraz czeska) – 4 700 zł. Film jest prezentowany na stronie internetowej Zamku Piastowskiego, dostępny w Punkcie Informacji Turystycznej na Zamku i rozdawany jako gadżet promocyjny m.in. dla gości z kraju i z zagranicy, w konkursach szkolnych itp. Eksponuje się go na targach turystycznych.
(m)
Bez znaczenia. Przecież i tak nikt tych filmów nie ogląda.