Billboardy, plakaty, ulotki. Kampania antysmogowa w Raciborzu
Kampania antysmogowa ma przekonać raciborzan do walki z niską emisja, m.in. poprzez zaprzestanie spalania odpadów oraz paliw niskiej jakości (muł, flot).
Choć sezon grzewczy rozpoczął się przynajmniej dwa miesiące temu, to kampania antysmogowa w Raciborzu ruszy 9 grudnia. W Urzędzie Miasta Racibórz rozstrzygnięto przetarg na jej realizację. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie haseł reklamowych oraz dostawę 8000 ulotek, 200 plakatów i 10 billboardów.
O zlecenie ubiegało się pięć firm z Krakowa, Łodzi, Warszawy i Wielunia. Rozrzut cenowy był dość znaczny - od 6 826 zł do 69 495 zł. Najtańszą ofertę złożyła firma Anton New Technology z Wielunia i to ona jest zobowiązana dostarczyć do Raciborza materiały, które zachęcą raciborzan do ograniczenia niskiej emisji.
Zobacz również: