Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Lajki i followersi, czyli o promocji w mediach społecznościowych

Z badań przeprowadzonych przez We Are Social wynika, że aż 26 milionów Polaków regularnie korzysta z Internetu. Co więcej, aż 14 milionów z nich posiada aktywne konto na portalu Facebook, niektórzy internauci posiadają również konta na Twitterze, Instagramie czy Pinterest (źródło: http://www.chip.pl/news/wydarzenia/trendy/2016/03/z-facebooka-korzysta-juz-14-milionow-polakow). Ponadto popularnością cieszą się serwisy takie jak YouTube, które umożliwiają publikowanie autorskich filmów oraz udostępnianie ich innym internautom.

Lajki i followersi, czyli o promocji w mediach społecznościowych

Popularność mediów społecznościowych wykorzystują firmy działające w różnych branżach, gdyż są to doskonałe kanały do komunikowania się z klientami. Fanpage prowadzą zarówno globalne marki, jak Sephora, Starbucks, Coca-Cola czy Zara, a także lokalne, mniejsze sklepy, restauracje, pensjonaty czy kluby fitness. O sile marketingu w mediach społecznościowych przekonały się nawet prywatne przychodnie lekarskie, gabinety stomatologiczne, szkoły językowe czy ośrodki szkolenia kierowców.

Promocja na miarę potrzeb klienta

Prowadzenie działań marketingowych na portalach społecznościowych jest związane z tworzeniem komunikacji pomiędzy klientem a marką. Ważne jest zadbanie o to, by treści zamieszczane w social media były ciekawe dla grupy docelowej. Agencje takie jak Internetum, której właścicielem jest William Holeksa, pomagają dopasować content do potrzeb i preferencji klientów. W zależności od ich nawyków zakupowych i sposobu korzystania z mediów społecznościowych, reklama powinna być przedstawiana w formie porad, ciekawostek z branży czy też informowania o pojawianiu się nowych produktów lub promocji.

Co ważne, prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych może być zarówno samodzielną formą promowania marki, jak jedną z części składowych większej kampanii internetowej. Korzystając z usług agencji www.internetum.com/marketing, można przeprowadzić kampanię obejmującą zarówno reklamę w social media, jak i content marketing, optymalizację SEO, PR, mailing i PCC.

Perspektywiczna forma marketingu online

Promowanie marki w mediach społecznościowych jest jedną z najbardziej perspektywicznych form marketingu internetowego. Można przypuszczać, że w ciągu kilku najbliższych lat firmy, które nie reklamują się w social media, zostaną pokonane przez konkurencję, wykorzystującą potencjał portali takich jak Facebook, Instagram czy YouTube. Media społecznościowe mogą bowiem w dużej mierze przesądzić o przyszłości każdej marki bez względu na profil jej działalności.

Materiał zewnętrzny

Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].