Jesteś artystą lub twórcą z Rybnika? Zgłoś się - powstaje folder
Miasto przygotowało nową formę darmowej promocji rybnickich artystów, twórców kultury i sztuki. Powstaje wydawnictwo, w którym zaprezentować się może każdy związany z Rybnikiem artysta.
Urząd Miasta zaprasza do współpracy wszystkich twórców kultury i sztuki, którzy czują się związani z Rybnikiem oraz stowarzyszenia, aktywnie działające na rzecz promocji i rozwoju kultury w naszym mieście.
Zgłoszenia należy wysyłać na adres: kultura@um.rybnik.pl w nieprzekraczalnym terminie do 10 stycznia 2017r.
Rybnickich TWÓRCÓW i ARTYSTÓW, zainteresowanych udziałem w folderze, prosimy o przesłanie zdjęcia i opisu twórczości/działalności zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Fotografia powinna jak najlepiej charakteryzować działalność artystyczną (niekoniecznie autoportret, może to być na przykład także zdjęcie wybranej pracy). Powinna być przygotowana do wydruku w formacie 15x15cm (300 dpi, CMYK, ok. 3000x3000px). Wraz z nadesłaną fotografią należy dołączyć oświadczenie o zgodzie na jej wykorzystanie (pobierz).
Opis powinien zawierać dane kontaktowe (np. e-mail, www, numer kontaktowy) oraz kilka słów odnoszących się do wykonywanej działalności. Może dotyczyć np. najważniejszych wystaw, dzieł i nagród. Limit znaków dla całego zamieszczanego tekstu stanowi 1800 wraz ze spacjami.
Swoją działalność należy zakwalifikować do jednej z zaproponowanych kategorii albo podać nową: muzyka klasyczna, jazz, fusion, smooth, blues, rock, metal, muzyka elektroniczna, pop, rock, r'n'b, hip-hop, rap, folk, piosenka artystyczna, kabaret, taniec, literatura, fotografia, malarstwo, sztuki plastyczne, moda, film, inne (np. bractwo ognia, grupa rekonstrukcyjna).
Opracowaniem przesłanego materiału zajmuje się Biuro Kultury UM. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do korekty nadesłanych informacji.
Przedstawicieli STOWARZYSZEŃ, aktywnie współtworzących kulturę w Rybniku prosimy o przesyłanie opisów swojej działalności, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Tekst powinien zawierać 1200 znaków ze spacjami oraz obejmować przede wszystkim dane zapewniające szybki kontakt (np. numer kontaktowy, e-mail, adres www). Oprócz tego należy scharakteryzować działalność kulturalną, w której stowarzyszenie się specjalizuje. Można to zrobić na przykład poprzez opis najbardziej udanych realizacji.
Redakcja także w tym przypadku zastrzega sobie prawo do korekty nadesłanych tekstów.
Swoją działalność należy zakwalifikować do jednej z zaproponowanych kategorii albo podać nową: muzyka klasyczna, jazz, fusion, smooth, blues, rock, metal, muzyka elektroniczna, pop, rock, r'n'b, hip-hop, rap, folk, piosenka artystyczna, kabaret, taniec, literatura, fotografia, malarstwo, sztuki plastyczne, moda, film, inne (np. bractwo ognia, grupa rekonstrukcyjna).