Eko-Okna w na targach Made Expo 2017 w Mediolanie [ZDJĘCIA]
Bardzo wysoka frekwencja, zainteresowanie odwiedzających z całego świata i pozytywne opinie dotyczące samego stoiska i prezentowanych w nim produktów - tak w największym skrócie można podsumować udział firmy Eko-Okna w tagach Made Expo 2017. Organizowane w Mediolanie wydarzenie zakończyło się 11 marca, a nawiązane we Włoszech kontakty biznesowe już są kontynuowane. Przedstawiciele firmy bardzo pozytywnie oceniają swój udział w spotkaniu branży.
W dniach 8-11 marca br., w związku z Międzynarodowymi Targami Budowlanymi Made Expo 2017, Mediolan gościł przedstawicieli firm branżowych z całego świata. Wśród wystawców było tylko 20 przedsiębiorstw reprezentujących Polskę, jednym z nich była firma EKO-OKNA S.A.
- Jesteśmy stawiani w czołówce europejskich producentów stolarki, a Włochy to jeden z naszych głównych kierunków eksportowych, dlatego udział w targach Made Expo na stałe wpisał się w nasz kalendarz - mówi Łukasz Kucharczyk, Dyrektor ds. Sprzedaży Bezpośredniej firmy EKO-OKNA S.A.
Przedsiębiorstwo z Kornic zostało w 2016 roku nagrodzone statuetką „Centaur polskiego eksportu do Włoch”, a mediolańskie targi jeszcze potwierdziły wysoką pozycję firmy na tamtejszym rynku. - EKO-OKNA są rozpoznawalną marką, wypracowaliśmy silną pozycję. Nasi goście podkreślali, że dobrze znają firmę i jej produkty, często została im ona polecona przez kontrahentów, a oni rekomendują nas innym. Cieszymy się, że dzięki targom mogliśmy podtrzymać dobre relacje z klientami i zaprezentować nasze możliwości kolejnym grupom odbiorców - dodaje Ł. Kucharczyk.
Przestronne stoisko o powierzchni ponad 100 metrów kwadratowych prezentowało przekrój oferty firmy z Kornic, m.in. okna, drzwi, rolety, a także systemy przesuwne oraz systemy renowacyjne (w tym także HST z ekstremalnie niskim progiem i cassonetto). Zainteresowanie gości budziły wszystkie pokazywane produkty, niektóre z nich przyciągnęły szczególną uwagę odbiorców.
- Hitem okazała się brama segmentowa oraz panele EkoLine. Klienci na co dzień bazują na katalogach, niektórzy nigdy wcześniej nie widzieli na własne oczy naszych drzwi. Byli zaskoczeni i zachwyceni. Wzrok klientów przykuwały też okna w odcieniach szarości, to najnowszy trend w aranżacji okien we Włoszech - relacjonuje Monika Rusnarczyk, opiekun zespołu sprzedażowego na rynek włoski.
Ogromne wrażenie na odwiedzających zrobił także film promocyjny prezentujący firmę, jej infrastrukturę i możliwości produkcyjne. Zachwyt gości budziło także samo stoisko; utrzymany w nowoczesnej stylistce, otwarty pawilon przyciągał wzrok odwiedzających i zapraszał ich do skorzystania z oferty polskiego producenta.
- Stoisko cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem odwiedzających z całego świata. Do dyspozycji gości była ponad dwudziestoosobowa grupa przedstawicieli firmy. Każdy z nich od samego rana do zakończenia targów był zajęty rozmowami z obecnymi i potencjalnymi klientami. Tak wysoka frekwencja bardzo cieszy; nawiązaliśmy naprawdę dużo nowych, ciekawych kontaktów. Co ważne, targi zakończyły się kilka dni temu, a nowe kontakty już są kontynuowane. Made Expo to jedno z najbardziej udanych wydarzeń branżowych, w których braliśmy udział - podsumowuje Łukasz Kucharczyk.
źródło: Eko-Okna