Dobrze wyprawkę szkolną szacowali i wygrali
Przez ostatni tydzień, klienci Galerii Młyńskiej mogli uczestniczyć w konkursie, w którym do wygrania były bony zakupowe o wartości 500, 300 i 200 złotych. Konkurs polegał na oszacowaniu wartości prezentowanej na specjalnym stoisku wyprawki szkolnej. Na wyprawkę złożyły się produktu dostępne w sklepach galerii. Łączna wartość wyprawki szkolnej wyniosła 537,77 złotych.
Najbliżej tej sumy był p. Kamil z miejscowości Nędza, który podał sumę 538 złotych. Tak suma pozwoliła p. Kamilowi wygrać główną nagrodę w postaci bonów zakupowych o wartości 500 złotych. Kolejni laureaci to: p. Danuta z Raciborza (podana suma 535 złotych) oraz p. Kornelia z Turzy (podana suma 542 złote) które stały się posiadaczami bonów zakupowych o wartości odpowiednio 300 i 200 złotych.
Gratulujemy wygranych i cieszymy się z dużej frekwencji podczas konkursu – mówi Bogdan Jasiewicz z działu marketingu galerii. Laureaci mają czas na realizację bonów do końca września, więc można spokojnie zastanowić się na co przeznaczyć wygraną. Do konkursu zgłosiło się prawie 200 osób, a podawane w konkursie kwoty wahały się od 89 do nawet 750 złotych. Równocześnie z konkursem trwała akcja rozdawania plecaków za zakupy. Wyniki tych akcji są bardzo zadowalające, a pozytywne opinie usłyszane od klientów tym bardziej determinują nas do przygotowania kolejnych akcji.
troszczymy się bardziej
Otwarta w maju 2008 i zarządzana przez CREAM Galeria Młyńska jest najnowocześniejszym obiektem handlowym zlokalizowanym w centrum Raciborza. Klienci galerii mogą wybierać z oferty najlepszych marek odzieżowych m.in.: Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House, Big Star mieszczących się na 3 kondygnacjach.
CREAM oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem, oddając do dyspozycji klienta ekspertów, ich potencjał i doświadczenie. Zespół 60 osób świadczy takie usługi jak asset management, property management, leasing, marketing, finanse i księgowość oraz obsługa prawna. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań developerskich i project management. CREAM zarządza obecnie portfolio 26 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą nieruchomości różnego typu o łącznej powierzchni najmu prawie 200 tys. m2. W 2016 roku za „kompleksowość świadczonych usług” CREAM otrzymało nagrodę „Spotlight Award” w konkursie organizowanym przez Warsaw Business Journal. Więcej informacji: www.cream-management.pl
Materiał zewnętrzny