Ile zapłacimy za promocję raciborskich terenów inwestycyjnych?
Wrocław, Poznań, Katowice, Radom, Łódź i Częstochowa. Na terenie tych miast Racibórz będzie promował tereny inwestycyjne tzw. „nowej strefy” przy ulicach Cecylii i Gospodarczej. Sprawdziliśmy, ile ta promocja będzie kosztować raciborskiego podatnika.
Jeszcze w lutym billboardy zachęcające do inwestowania w Raciborzu pojawią się przy głównych ulicach, centrach handlowych, lotniskach i trasach wylotowych tych kilku największych polskich miast. Za realizację kampanii odpowiada wyłoniona w drodze przetargu firma Jet Line. Przedsięwzięcie będzie kosztować 36 900 zł (brutto). Przy unijnym dofinansowaniu 83,99% kwoty netto, wydatki po stronie gminy Racibórz wynioslą 11 703 zł.
- Wdrażana kampania outdoorowa to krok w kierunku zmaksymalizowania zasięgu promocji naszych terenów i dotarcia do jak największej liczby potencjalnych inwestorów. To także przetarcie szlaków i sprawdzenie, które kanały dystrybucji informacji mają największą skuteczność. Wkrótce ruszymy z kampanią telewizyjną. Spot promujący nasze tereny będzie emitowany na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce - informuje Lucyna Siwek, kierownik Biura Obsługi Prezydenta w Urzędzie Miasta Racibórz.