Kuszą strefą w wielkich miastach. Dołożą reklamy w telewizji
Racibórz promuje działki inwestycyjne w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej – nowe tereny w swojej strefie gospodarczej.
Za unijne pieniądze zamówił kampanię na billboardach w największych polskich miastach. Będą wisieć do 30 czerwca. Wykonawcę kampanii reklamowej wyłoniono w przetargu. Wygrała firma Jet Line z kwotą 36,9 tys. zł (25 tys. zł zapłaci UE). – Kampania odbywać się będzie na 7 nośnikach typu Motorway o powierzchni 48 mkw., odpowiednio doświetlonych sztucznym światłem – tłumaczy Lucyna Siwek (na zdj.) kierownik Biura Obsługi Prezydenta.
Prócz kampanii na billboardach zaplanowano emisję filmowych spotów reklamowych w dużych stacjach tv. – Każdego nowego, potencjalnego inwestora zainteresowanego naszymi nieruchomościami inwestycyjnymi pytamy skąd pozyskał informację o naszej ofercie. Będziemy również obserwować ilość wpływających do nas zapytań w trakcie kampanii billboardowej i telewizyjnej – mówi L. Siwek zapytana jak urzędnicy zmierzą efektywność działań promocyjnych.
Ile magistrat zapłaci za produkcję spotu? – W zakresie kwoty jaką zamierzamy przeznaczyć na emisję spotu, jest ona obecnie szacowana i zależna od rozstrzygnięcia przetargu na jego wykonanie – tłumaczy kierowniczka BOP. Na przetarg zgłosiło się 12 firm, żadna z Raciborza. Rozpiętość cenowa od 7 do 200 tys. zł. Urząd nie chce wydać więcej niż 100 tys. zł.
(m)
Zmarnowane pieniądze dlatego, że Racibórz dzięki EkoOknom, paru innym zakładom, a także bliskości do Ostrawy, Rybnika i Gliwic jest jednym z "najgorszych" miejsc na nowy zakład. Tu po prostu nie ma już ludzi do pracy. To nie lata 90.
Stację pomiaru powietrza byście kupili a nie trwonili nasze pieniądze. Prezydent Lenk jest do zwolnienia przez raciborzan.Szkoda że pani Siwek zachęcona wyższymi zarobkami pomaga obecnej beznadziejnej władzy.
Boga się nie boją. Nic im to nie pomoże. Za taką forsę żłobek byłby super i wiele innych spraw można by w mieście załatwić. Propaganda ważniejsza?
Świetny pomysł, trafiony. Wiadomo że inwestorzy chcący postawić halę czy zakład szukają terenu na billboardach i oglądając Polsat. Brawo!