Racibórz reklamuje się w Gazecie Wyborczej i telewizji
Zobaczcie spot, którym Racibórz chce zainteresować inwestorów.
W wydaniu Gazety Wyborczej z 30 maja znalazły się dwie szpalty poświęcone możliwościom, które Racibórz stwarza inwestorom. - Tekst zatytułowany "Racibórz kusi inwestorów" ilustrowany jest mapami naszych terenów inwestycyjnych, wizualizacjami zagospodarowania przestrzennego i zdjęciem lotniczym. Artykuł opisuje w 5 punktach przewagi konkurencyjne, którymi dysponuje miasto, by zainteresować biznes - informuje Leszek Iwulski, rzecznik prasowy w Urzędzie Miasta Racibórz.
1 czerwca ruszyła również kampania promująca Racibórz w telewizji. Spot "Od razu Racibórz - czyli twoje miejsce na biznes" zostanie wyemitowany na antenie TVN24, Polsat News, TVP3 Katowice oraz RTK. - W TVN24, TVP3 oraz w RTK filmiki będzie można zobaczyć do 17 czerwca, natomiast w Polsat News spot zbędziemy mogli oglądać do końca czerwca. Akcja promująca tereny inwestycyjne to element szerszego projektu, którego ważnym momentem będzie raciborskie forum gospodarcze, na które zapraszamy już 13 czerwca - informuje L. Iwulski.
Do tematu wrócimy, gdy otrzymamy odpowiedzi rzecznika prasowego L. Iwulskiego na pytania o koszty wymienionych działań promocyjnych.
Poniżej publikujemy spot promocyjny Raciborza, który zostanie wyemitowany w telewizji.
Tylko ten spot dla mnie jest mało czytelny. Nie wiadomo o co w nim chodzi.Brak wyraźnego sławnego komunikatu w stylu tereny inwestycyjne czekają w Raciborzu.