Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

"Tak, będę ubiegał się o urząd prezydenta". Wyborcza drużyna Mieczysława Kiecy

Mieczysław Kieca potwierdził swój start w wyborach na urząd prezydenta Wodzisławia Śląskiego. Zamierza ubiegać się o czwartą kadencję. Decyzję ogłosił w oryginalnym stylu - na schodach prowadzących do Pałacu Dietrichsteinów. Podczas spotkania zaprezentował też swoją drużynę - komitet wyborczy Nasz Wodzisław.

"Tak, będę ubiegał się o urząd prezydenta". Wyborcza drużyna Mieczysława Kiecy

"Chcemy dać się poznać" - pod takim tytułem Mieczysław Kieca, czyli obecny prezydent Wodzisławia Śląskiego, zaprosił w czwartek dziennikarzy na spotkanie, które odbyło się przy Pałacu Dietrichsteinów. - Jest nas 30 osób. Wspólnie stworzyliśmy Komitet Wyborczy Wyborców Nasz Wodzisław. Naszym zamiarem jest start w najbliższych wyborach samorządowych - ogłosił Mieczysław Kieca.

Wiadomo już, jakie osoby z komitetu "Nasz Wodzisław" będą starać się miejsce w radzie miasta:

Okręg nr 1 (Kokoszyce, Zawada, Radlin II) reprezentują: Eugeniusz Chłapek, Jan Czyżak, Jerzy Gałuszka, Antonina Godziek, Barbara Ferdyan-Tront, Bożena Świątek, Mieczysław Żabicki.

Okręg nr 2 (Stare Miasto, Wilchwy) reprezentują: Adam Jajko, Izabela Kalinowska, Adam Kantor, Eugeniusz Ogrodnik, Sandra Pniak, Dominika Wuwer, Janusz Wyleżych.

Okręg nr 3 (Nowe Miasto) reprezentują: Jadwiga Holeczek-Wojdat, Iwona Kaczyńska, Grażyna Sitko, Ireneusz Skupień, Katarzyna Solis, Roman Szamatowicz, Wojciech Wilkowski.

Okręg nr 4 (Jedłownik-Turzyczka-Karkoszka, Jedłownik Osiedle, Os. XXX-lecia, Piastów, Dąbrówki) reprezentują: Brygida Adamik, Jan Grabowiecki, Rafał Gojny, Henryk Materzok, Karolina Mrowiec, Czesław Rychlik, Klaudia Szubert, Aleksander Żabicki.

Ludzie

Mieczysław Kieca

Prezydent Wodzisławia Śl.

68 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
wnikliwy 17.09.2018 18:08
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

lkj czy tam rondo potrzebne czy nie to do dyskusji, ale jeśli ktoś obiecuje i nic nie robi, to uważasz że jest ok? Mówił to prezes spółdzielni i przewodniczący rady miasta, radny od dawna

mhl999 17.09.2018 08:18
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

@zezem - postaraj się bardziej ;-)

zezem 17.09.2018 07:59
oceniono 4 razy
-4
Zgłoś

szanowni internauci, czy chcecie żeby prezydentem wodzia został "mhl999", który zadaje pytanie:

"Ciekaw jestem czy 10mln wolałbyś żeby wydać na mnie czy mieszkańców - będąc prezydentem? ;-)"

mhl999 17.09.2018 06:52
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

@zezem - albo jesteś tak głupi jak inni tutaj piszą albo nie potrafisz zrozumieć uzupełniającego postu nt 10mln i próbujesz drążyć nie tam gdzie trzeba. zrozum w końcu, że przynajmniej 10mln poszło na kompleks budynków na bogumińskiej 4 i naprawdę bardzo łatwo to sprawdzić. jeśli twój umysł tego nie ogrania to już trudno. przeboleję. co do obietnic i wizji sprawa jest prosta. jeśli kiecy się to nie udało/udaje to należy wybrać kogoś innego - znasz chyba zasadę, że przychodzi ktoś inny i dokonuje tego czego inni nie potrafią. pamiętaj, że to samo 12 lat temu mówiono o kiecy. zatem problemu wymiany osoby na stołku prezydenta nie widzę żadnego. wystarczy zagłosować na kogoś mądrego i opanowanego.

zezem 16.09.2018 17:27
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

mhl, a po za biadoleniem o kiecce napisz który kandydat będzie w stanie, przy budżecie jaki ma wodzisław, spełnić twoje wizje i projekty, bo tak to tylko bezproduktywne biadolenie.

zezem 16.09.2018 17:23
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

mhl, skończ się ośmieszać, oto zdanie przed i po zdaniu o 10 milionach kiecy na samego siebie.
słowotok bez sensu jak o zawartości cukru w cukrze.


" Czyli najprościej na swoim durnym PR i różnych podróżach które korzyści miastu od lat 12 nie przyniosły. Ciekaw jestem czy 10mln wolałbyś wydać na siebie czy mieszkańców - będąc prezydentem? ;-) Ty wolisz jednak łapać się na piękne słówka kiecy w radiu. Pewnie wiesz jak to jest z krową, która dużo ryczy?"

~lkj (185.180. * .82) 13.09.2018 08:25
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

A na ch... rondo na ulicy Leszka?

wnikliwy 12.09.2018 23:06
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

Pan Kieca co 4 lata obiecuję i tylko obiecuję. Gdzie jest nowy zakład firmy Prevac? To obiecał, zresztą Pan Grabowiecki obiecał rondo na ulicy Leszka, gdzie to rondo? Teraz stoją na fotce takie "wiarygodne", osoby, co teraz obieca ją?

mhl999 11.09.2018 22:50
oceniono 7 razy
7
Zgłoś

co do dróg rowerowych to jeśli akceptujesz partactwo to jestem dla ciebie pełen podziwu. moim zdaniem lepiej zrobić raz a porządnie a nie na łapu capu byle się nazywało, że mamy ściężkę/trasę rowerową.

mhl999 11.09.2018 22:48
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

@zezem - masz problem z czytaniem czy ślepota cię ogarnęła jakaś? kropki nie widzisz między PR a 10mln. w kolejnym poście dostałeś przecież informację, że 10mln poszło w budynek na bogumińskiej 4 - w zasadzie na kompleks budynków. powiedzmy, że to jakiś 1mln rocznie - tyle to dostają dzielnice do podziału na całe miasto, a tu na małej przestrzeni taka kumulacja kasy. @arteks - mam zupełnie inną ocenę ostatniej kadencji. w ogóle się nie broni z perspektywy 12 lat na stołu. progres jest bardzo malutki. wodzisław ponownie został w tyle. w sprawie smogu w zasadzie nic nie zrobił. wybacz ale jeśli ma być 300kontroli w miesiącu to tyle ma być. wtedy ludzie zaczną się bać, a tu rzucono słowa na wiatr. o zakupie węgla niskiej jakości przez strażaków (chyba z miejskiej kasy) i kopcącego komina jak lokomotywa nie wspomnę. sprawa notorycznie się powtarza z roku na rok. efektów brak, pomimo obietnic. autobusy nawet jeśli jeździły stadami to wynikało z dublowania tras wielu linii autobusowych - teraz po prostu ich nie ma. stada zniknęły ale pozostał problem 1 autobusu w dzielnicach na godzinę czy dwie. tu naprawdę nic a nic nie uległo zmianie. może wycięto ul.marklowicką z miejskich linii pomimo iż istnieje tam sporo zakładów pracy łącznie z miejską jednostką jak SKM ;-) wycięto też możliwość przemieszczania się do sąsiednich gmin na jednym bilecie. prościej wówczas skorzystać z auta niż n-przesiadek. centrum przesiadkowe to górnolotne i puste słowa bo nie bardzo będzie gdzie się przesiąść. poza tym w mojej opinii w takim centrum powinienem kupić bilety na czeskie linie kolejowe (takie udogodnienie pod kątem pasażera) czego raczej nie będzie. o prysznicach dla rowerzystów nie wspomnę. będzie to "centrum przesiadkowe" na powiat przez karuzelę.

zezem 11.09.2018 17:05
oceniono 7 razy
-7
Zgłoś

podglądaczu/sygnalisto, mój program jest prosty:

wrzucić katoPISiorstwo do politycznego klozetu i spuścić wodę. To odpowiednie miejsce.

~heh (89.66. * .166) 11.09.2018 16:40
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

Czemu nowiny nie piszą o raporcie NIK dotyczącym najbardziej zanieczyszczonych miast? Raport pojawił się dziś o 10:30, na większych portalach jak rmf24 był już po 13, tutaj cisza. Zacytuję początek - "Wodzisław Śląski, Nowa Ruda, Kraków, Opoczno, Nakło nad Notecią i Starogard Gdański - to najbardziej zanieczyszczone miasta w Polsce." - rmf24.pl
Niech się kandydat pochwali jak walczy ze smogiem i ile kontroli straż miejska dokonała?

Objektywny 11.09.2018 15:15
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

@zezem to który to ty ? Jaki masz program ? Nie mów że ten sam co pan Kieca ,pewnie pan Ogrodnik pomógł by ci w kampanii ? no nie żle ten to ma dopiero tupet ,jak byś się poczuł gdyby kiedyś ktoś pozbawił cię pracy a dziś jakby nic się nie stało kontaktował się z tobą by mu mu pomagać w kampanii wyborczej,co ty byś o kimś takim napisał ???kim by była dla ciebie taka gnida ........

anonimus 11.09.2018 12:22
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

https://www.facebook.com/mieczyslaw.kieca/photos/a.319279161558551/1132797966873329/?type=3&theater

Mietek sprawdza kto płaci za śmieci ,świdraty będziesz miał kłopoty (:

zezem 11.09.2018 10:19
oceniono 1 raz
-1

Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem

Objektywny 11.09.2018 09:03
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

@zezem rozumiem że potrzebujesz być rozpoznawalny na wszystkich stronach ,tylko po co ? Skoro twoje poglądy są i tak zezowate jak podpis .A może zapytać który to ty na prezydenta Wodzisławia ? jak byś przypadkiem wygrał do jakiego wieku swoich współpracowników w mieście będziesz sobie życzył ? i którzy mieli by się obawiać o pracę przed- czy po czterdziestce????????.

zezem 11.09.2018 09:02
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

ergo, bucu, dołącz link !

bo mogę napisać że na FB chwalisz się debilizmem katoPISiorskim będąc gołą du*ą i małą fujarką i co ?

ergo 11.09.2018 08:42
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

@zezem linkiem jest FB Kiecy i posty pod jego dyskusja. Takie śliczne zdjęcie z złożonymi rękami. Zezem ty lepiej wymień publicznie ile rejestrów prowadzi UM i czego dotyczą, żebyś był świadomy zagrożenia swojej prywatności. Gdy to był normalny kraj to dzisiaj puka do jego drzwi prokurator.

zezem 11.09.2018 08:18
oceniono 5 razy
-5
Zgłoś

ergo, a może jakiś link do twoich wiadomości radia erewań.

ergo 11.09.2018 07:52
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

Kieca inwigiluje przeciwników politycznych, przyznal się publicznie do tego ma FB. Sprawdza rejestry urzędowe przeszukuje dane miejskie.

Objektywny 10.09.2018 21:42
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Ja mam pytanie ?czy jak by pan wygrał zbliżające się wybory na prezydenta - co jest mało prawdopodobne ? w przyszłym roku kończy pan 40 lat pamiętam kiedy po pierwszych wyborach w Wilchwach wypowiedział pan słowa że stawia w powiecie Wodzisław na młodych ludzi przed 40, i w pewnych wypadkach w tym pan słowa dotrzymał ,to w takim razie by nie być gołosłownym musiałby by pan siebie zwolnić po ukończeni 40 w lipcu 2019, czy się mylę ?a patrząc na zdjęcie powyżej widzę osoby w różnym wieku ,to jak teraz będzie postawi pan na ludzi po 40 ? a ludzie przed 40 powinni się już bać, jeżeli wygrał by pan wybory?....interesujące .

Arteks 09.09.2018 17:28
oceniono 6 razy
-6
Zgłoś

@mhl999 - zawsze można oczekiwać od prezydenta aby zrobił coś więcej ale to co robi w ostatniej kadencji się broni. W sprawie smogu już to, że zaczął ścigać trucicieli - jest dla mnie na plus. Inni włodarze się "boją", a nie powinni bo przecież ktoś kto truje paląc śmieci - powoli zabija swoich sąsiadów. To poważna sprawa. Poza tym jest jakiś program przyłączania miejskich kamienic do sieci ciepłociągowej. Piszesz, że transport źle działa - a pamiętasz czasy kiedy autobusy jeździły w grupach np. na Wilchwy czy do Zawady? Pod tym kątem nastąpił duży progres - a wiesz, że transportem się interesuję więc nie chwaliłbym złych rozwiązań. No i słynne centrum przesiadkowe - zobaczymy jak to wyjdzie ale odnoszę wrażenie, że może być dobrze. Kieca jako jedyny poza Kuczerą w naszym regionie tworzy drogi rowerowe (wiem, że nie są idealne) ale widać, że doskonale orientuje się jakie są trendy w urbanistyce.

~AntySmog (94.254. * .195) 09.09.2018 13:17
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

A ja będę głosował za takim co zrobi porządek ze smogiem i skończy z tym paleniem węglem bez względu na jego poglądy polityczne.

~Qwerty100 (78.10. * .199) 09.09.2018 12:19
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

kiedyś Prezydent startował jako młody który zmieni miasto i większości przeciwko ludziom z którymi teraz idzie teraz do wyborów, czyli co te leśne ludki zmieniły poglądy czy ci ludzie wystawili kukiełkę na którą luzie się nabiorą bo sami byli spaleni.
Niestety to są ciągle ci sami ludzi !!! i ludzie będą na nich głosować bo mają media po swojej stronie jak widać . To media rządzą krajem na każdym szczeblu, jaki szczebel takie media

zezem 09.09.2018 12:01
oceniono 5 razy
-5
Zgłoś

@mhl999 : możesz zalewać słowotokiem komentarze. Nie zmienia to faktu że napisałeś o wydaniu przez kiecę na siebie i swój PR 10 mln ! - cytat:

:Czyli najprościej na swoim durnym PR i różnych podróżach które korzyści miastu od lat 12 nie przyniosły. Ciekaw jestem czy 10mln wolałbyś wydać na siebie czy mieszkańców - będąc prezydentem? ;-"

a niekiedy zdawałeś się człowiekiem w miarę rozsądnym jednak katoPISiorskie media zryły cię i stosujesz PR dla prostaków typu WODZISŁAW W RUINIE.

masz pomysł i kandydata? napisz., no chyba że przy pomysłach oprzesz się na pijarze matołuszka.

~Buahahahahahahaaaa (188.146. * .112) 09.09.2018 10:58
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Kowalska się wypięła z tego bałaganu i słusznie. Pewnie wyżej mierzy.

~Wodzio (188.146. * .176) 09.09.2018 10:20
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

Całkiem szczerze - jak patrzę na to zdjęcie to zbiera mi się na wymioty.....

~Annazmiasta (83.238. * .174) 09.09.2018 10:15
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

Nie zgadzam się z wami, że nie ma wyboru w sprawie kandydata. Jest wybór i to całkiem przyjemny. Jest Dariusz Prus vicestarosta z doświadczeniem samorządowym z jedna wielka zaletą to bardzo robotny chłop, znający się na inwestycjach. Mamy tez Kacpra Biernackiego przedstawiciela pokolenia 20-30 latków stabilny, opanowany facet, który z każdym dniem zyskuje poparcie. Faktycznie czekamy na programy wyborcze, oczywiście nie od Kiecy bo jego bredni nie da się już słychać. Może jeszcze pokażą się inni kandydaci... czas pokaże. Jedno jest pewne, musi nastąpić zmian na urzędzie bo tego dryfowania bez celu znieść już nie można.

mhl999 09.09.2018 07:28
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

@Dr_Svevo - zapominasz o jednym, 4 lata wiele zmienia. Popatrz na głosowania w radzie które pokazują trend poparcia w radzie miejskiej.

Dr_Svevo 09.09.2018 00:03

wnikliwy- zgadzam się że obecny prezydent nie ma programu. Jednak mhl999- żeby nowy kandydat się przebił to musi mieć program i musi konkrety obiecać. Hasła to może mieć prezydent Kieca co jest rozpoznawalny inni muszą obiecać i to jak najwięcej. Kieca też dużo obiecał a 1/10 spełnił obietnice a jest prezydentem już 12 lat. Także mylisz się mhl999

idla 08.09.2018 22:07

oczywiście chodzi 4 lata temu

idla 08.09.2018 22:06
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

od 12 lat kieca obiecuje,zaczął od galerii odra,8 lat temu droga główna południowa,44 lata temu zakład prevac w kokoszycach,wszystko to niespełnione obietnice,jak można mówić że on jest wiarygodny?

mhl999 08.09.2018 21:00
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

@Dr_Svevo - na jakiej podstawie twierdzisz, że kieca nie ma poważnego kontrkandydata skoro nikt jeszcze nie zaprezentował programu wyborczego? zresztą program każdego z kandydatów będzie hasłowy i nic poza tym. każdy będzie się bał szczegółów bo w mig na nich polegnie. kieca wiele rzeczy obiecał i wielu nie wykonał - to ludzie pamiętają i jak bardzo chcą być zwodzeni pokaże wynik wyborczy. zbyt długie przesiadywanie na stołu sprzyja stagnacji a nie rozwojowi lub jak wolisz dalszej chęci utrzymania się u władzy.

mhl999 08.09.2018 20:55
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

@zezem - 10mln to żaden fejk, wystarczy policzyć ile miasto wpakowało w lokal na bogumińskiej 4. wszystko znajdziesz w bip lub stronie miejskiej. może w to trudno uwierzyć ale przynajmniej tyle kasy poszło na urząd gdzie inni latami nie potrafią się doczekać na działania w swoich dzielnicach. @ (94.254. * .240) - to, że jedni chcą to czy tamto to oczywiste i zrozumiałe. niezrozumiałe jest jednak to, że wpisuje się zadanie do budżetu miasta po czym się go nie realizuje. skoro to kieca konstruuje budżet to można by rzecz wpis do budżetu jest formą obietnicy wykonania danej inwestycji w danym roku budżetowym. zamiana w budżecie to już zwykłe oszukiwanie ludzi i granie na ich cierpliwości. ścieżka rowerowa przebiegająca przez środek parkingu to po prostu zagrożenie dla rowerzysty i całkowita bezmyślność projektantów. ktoś w urzędzie to chyba klepnął czy po prostu ślepy był? takie zarządzanie po łebkach nie ma sensu. kieca polega na banałach, o których w ogóle nie powinno być mowy w publicznej sferze. o tym jak bardzo poległ na walce ze smogiem to już lepiej nie wspominać bo skompromitował się na maksa choć w eter poszło 300 kontroli miesięcznych. obrazek jest taki, że póki nie zrobi się dymu to nie ma działań.

wnikliwy 08.09.2018 16:55
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

Dr_Svevo programu to Kieca też niema

Dr_Svevo 08.09.2018 14:04
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

mhl999- zgadzam się z tobą że prezydent nie ma swoich pomysłów. Np.pomysł z parkiem rozrywki był pomysłem Grabowieckiego już dawno temu. Jednak jest jeden problem jak ktoś tu niżej napisał- prezydent po raz kolejny nie ma poważnego konkurenta. Cztery lata temu zakończyło się wszystko w 1 turze wręcz blamażem konkurentów. Teraz pewnie będzie podobnie. Wybory zbliżają się dużymi krokami a kandydaci śpią w najlepsze nie wiadomo na co czekając. Jedyne działanie do tej pory to memy na prezydenta (swoją drogą śmieszne i celne) ale jakoś nie słyszałem żeby ktokolwiek miał jakiś program wyborczy!

~Do_mhl999 (94.254. * .240) 08.09.2018 13:14
oceniono 7 razy
-7
Zgłoś

Jeden chce drogę,drugi Odrę,trzeci ścieżki rowerowe itd.Caly wic polega na tym by dogodzić wszystkim a nie spełnić obietnice jednego.Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził.
A tym wszystkim marudom proponuje spróbować swoich sił,dobro miasta wszystkim leży na sercu

~hehehhehe (89.66. * .166) 08.09.2018 13:05
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

jak zwykle wszyscy niezadowoleni, a jak przyjdą wybory, to znowu w domu będą siedzieć i tylko urzędasy zaciągną rodziny do urn :)

zezem 08.09.2018 12:27
oceniono 6 razy
-6
Zgłoś

hmmm..., @mhl999:

o ile większość twojego komentarz jest do przyjęcia jako twoja subiektywna ocena, to końcówka:

" Ciekaw jestem czy 10 mln wolałbyś wydać na siebie czy mieszkańców - będąc prezydentem? ;-) "

jest na poziomie populistycznego prostaka. Spytam, skąd wartość 10mln ?, bo ja taką informacją olewam, ale prostactwo przyjmuje i później rozpowszechnia takie fejki.

~Do_mhl999 (94.254. * .240) 08.09.2018 12:00
oceniono 7 razy
-5
Zgłoś

Jeżeli jesteś taki obeznany i wszystkie te potrzeby załatwisz to głosuje chłopie na ciebie,podaj tylko dane abym wiedział na kogo głosować a jak nie ty to wskaż mi proszę tego cudotwórcę