Jak dziś sprawdzają się pozycjonowanie i Google Ads?
Walka o topowe miejsca w wynikach wyszukiwarki trwa niemal od początków internetu. Przez wiele lat jednak sieć zmieniła swoje oblicze, a to, co wydawało się ważne jeszcze wczoraj, dziś pozostaje nieetyczne bądź po prostu nieskuteczne. Search Engine Marketing składa się więc z punktów, wśród których najbardziej wyróżniają się dwie propozycje. Dzięki rozmowom z ekspertami przedstawiamy państwo aktualny stan branży reklamy w sieci.
Pozycjonowanie u progu roku 2019. Na co zwrócić uwagę?
Kiedy tematem staje się pozycjonowanie stron, okazuje się, że prawie każdy miał styczność z materią awansowania w rankingach Google. Najważniejsza strona sieci codziennie ściąga miliony użytkowników poszukujących rozwiązań oraz produktów i usług. Nic więc dziwnego, że odpowiedzialni przedsiębiorcy pragną znaleźć się bliżej konsumentów korzystających z narzędzia opracowanego w Moutain View. W nowym roku, a także najpewniej w kolejnych latach, pozycjonowanie zostanie bardziej związane z ludźmi korzystającymi z WWW na smartfonach i innych przenośnych sprzętach, dlatego już dziś pozycjonerzy z należytą powagą podchodzą do zagadnień responsywności i zapytań głosowych.
Aby witryna osiągnęła upragnioną lokatę, musi być uprzednio przystosowana do algorytmów Google – tym odcinkiem pozycjonowania zajmują się eksperci do spraw SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek. Po dokonanych przez nich zmianach strona będzie ładowała się szybciej, zostanie wyposażona w odpowiednie certyfikaty, wykorzysta meta opisy oraz liczne tagi HTML, poprawi wydajność i funkcjonalności projektu a także przyłoży rękę do naprawy designu i wrażeń użytkownika (UX).
Skuteczne Google Ads pomogą szczególnie na krótkim dystansie
Kiedy okoliczności biznesowe nakazują pospieszne wyprzedanie towaru, a wbrew pozorom zdarza się to dość często, wietrzenie magazynów pomoże przeprowadzić narzędzie Google Ads. Mowa oczywiście o opłaceniu kampanii linków sponsorowanych, które będą wyświetlać się przy konkretnych słowach kluczowych na pierwszej lokacie w liście. Chociaż obsługa Ads przychodzi bardzo naturalnie, to w rękach specjalisty nasza reklama łatwo pozyska dla nas nowych klientów, ale też zaraz po zatwierdzeniu budżetu od ręki rozpocznie wyświetlanie się internautom.
Oprócz tego będziemy w stanie określić grupę docelową, pory wyświetleń, słowa kluczowe, finanse oraz model płatności. Najkorzystniej dla aspirującej marki wypada PPC, czyli zapłata za kliknięcie a więc za każdego, kogo skusi nasza oferta. Mimo upływu lat linki sponsorowane i akcje Pay Per Click wciąż stanowią główne punkty w planach marketingowych e-sklepów.
Źródło: INSEO
Materiał zewnętrzny