Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Jak dziś sprawdzają się pozycjonowanie i Google Ads?

Walka o topowe miejsca w wynikach wyszukiwarki trwa niemal od początków internetu. Przez wiele lat jednak sieć zmieniła swoje oblicze, a to, co wydawało się ważne jeszcze wczoraj, dziś pozostaje nieetyczne bądź po prostu nieskuteczne. Search Engine Marketing składa się więc z punktów, wśród których najbardziej wyróżniają się dwie propozycje. Dzięki rozmowom z ekspertami przedstawiamy państwo aktualny stan branży reklamy w sieci.

Jak dziś sprawdzają się pozycjonowanie i Google Ads?

Pozycjonowanie u progu roku 2019. Na co zwrócić uwagę?

Kiedy tematem staje się pozycjonowanie stron, okazuje się, że prawie każdy miał styczność z materią awansowania w rankingach Google. Najważniejsza strona sieci codziennie ściąga miliony użytkowników poszukujących rozwiązań oraz produktów i usług. Nic więc dziwnego, że odpowiedzialni przedsiębiorcy pragną znaleźć się bliżej konsumentów korzystających z narzędzia opracowanego w Moutain View. W nowym roku, a także najpewniej w kolejnych latach, pozycjonowanie zostanie bardziej związane z ludźmi korzystającymi z WWW na smartfonach i innych przenośnych sprzętach, dlatego już dziś pozycjonerzy z należytą powagą podchodzą do zagadnień responsywności i zapytań głosowych.

Aby witryna osiągnęła upragnioną lokatę, musi być uprzednio przystosowana do algorytmów Google – tym odcinkiem pozycjonowania zajmują się eksperci do spraw SEO, czyli optymalizacji dla wyszukiwarek. Po dokonanych przez nich zmianach strona będzie ładowała się szybciej, zostanie wyposażona w odpowiednie certyfikaty, wykorzysta meta opisy oraz liczne tagi HTML, poprawi wydajność i funkcjonalności projektu a także przyłoży rękę do naprawy designu i wrażeń użytkownika (UX).

Skuteczne Google Ads pomogą szczególnie na krótkim dystansie

Kiedy okoliczności biznesowe nakazują pospieszne wyprzedanie towaru, a wbrew pozorom zdarza się to dość często, wietrzenie magazynów pomoże przeprowadzić narzędzie Google Ads. Mowa oczywiście o opłaceniu kampanii linków sponsorowanych, które będą wyświetlać się przy konkretnych słowach kluczowych na pierwszej lokacie w liście. Chociaż obsługa Ads przychodzi bardzo naturalnie, to w rękach specjalisty nasza reklama łatwo pozyska dla nas nowych klientów, ale też zaraz po zatwierdzeniu budżetu od ręki rozpocznie wyświetlanie się internautom.

Oprócz tego będziemy w stanie określić grupę docelową, pory wyświetleń, słowa kluczowe, finanse oraz model płatności. Najkorzystniej dla aspirującej marki wypada PPC, czyli zapłata za kliknięcie a więc za każdego, kogo skusi nasza oferta. Mimo upływu lat linki sponsorowane i akcje Pay Per Click wciąż stanowią główne punkty w planach marketingowych e-sklepów.

Źródło: INSEO

Materiał zewnętrzny