Twoja strona www nie jest odwiedzana przez internautów? To powód, żeby zdecydować się na pozycjonowanie
Do agencji SEO bardzo często zgłaszają się właściciele sklepów internetowych lub firm usługowych, których oferty są bardzo atrakcyjne. Bogaty asortyment, przystępne ceny, konkurencyjne promocje – wydawać by się mogło, że wspomnianym stronom niczego nie brakuje. A jednak, nie zagląda na nie zbyt wielu użytkowników wyszukiwarki. Coś sprawia, że to konkurencja wyświetla się wyżej w Google, przyciągając do siebie większość potencjalnych klientów. Jeśli taka sytuacja nie jest Ci obca, najwyższa pora, aby postawić na pozycjonowanie w wykonaniu profesjonalistów.
Branża eCommerce ma wiele do zaoferowania. Zatrudnij pozycjonerów z doświadczeniem
Aby dobrze orientować się w złożonych zagadnieniach SEO, potrzeba doświadczenia. Nic więc dziwnego, że samodzielne eksperymenty z pozycjonowaniem stron rzadko kiedy skutkują pozytywnymi efektami. Bez znajomości algorytmu Google, rozbudowanego zaplecza technicznego i odpowiednich umiejętności, nie sposób przeprowadzić skutecznych działań w zakresie SEO. Co więcej, zabierając się za promocję w sieci bez należytego przygotowania, ryzykuje się otrzymaniem kary od Google. Zbanowana strona bardzo traci na jakości i znika z indeksu wyszukiwarki. Nie jest to nieodwracalne, jednak usuwanie bana wiąże się z długim, kilkumiesięcznym oczekiwaniem, które nie sprzyja żadnemu biznesowi.
Kiedy więc zależy nam na stabilnym wzroście rozpoznawalności i sprzedaży, nie warto działać na własną rękę. Takie agencje, jak AFTERWEB oferują pozycjonowanie w przystępnych cenach. Dodatkowo, przeprowadzają je z zaangażowaniem i skutecznością. Warto zaznaczyć, że pracownicy profesjonalnych agencji interaktywnych dysponują wiedzą, narzędziami oraz zapleczem, które pozwala im kompleksowo zajmować się e-marketingiem. W przeciwieństwie do freelancerów, specjaliści SEO zapewniają wielopoziomową i spersonalizowaną promocję w internecie, która jest idealnie dopasowana do branży klienta.
Pozycjonowana strona przyciągnie wielu potencjalnych klientów. Nastaw się na zysk!
Dla doświadczonych ekspertów w dziedzinie pozycjonowania nie ma znaczenia, czy prowadzisz ogólnopolską firmę lub mały sklepik osiedlowy. Każdą stronę www da się efektywnie wypromować! Oczywiście w zależności od rodzaju brandu i obszaru, w jakim działa sklep internetowy lub firma usługowa, pozycjonowanie jest przeprowadzane w różny sposób. Jedną z popularnych i wysoce skutecznych form zwiększania pozycji w wyszukiwarkach okazuje się promocja lokalna. Charakteryzuje się ona dobraniem fraz kluczowych, zawierających człon geolokalizacyjny, np.: usługi remontowe Kalisz. Zabieg tego typu powoduje, że pozycjonowana strona wyświetla się w Google po wpisaniu zapytania o remont w Kaliszu, a nie w innym mieście. Zawężenie obszaru promocji to duża szansa na zysk, ponieważ osoby googlujące sprecyzowane hasła są potencjalnie zainteresowane ofertą.
Jeśli chcesz zamówić audyt SEO swojej strony i zlecić pozycjonowanie lub po prostu porozmawiać i skonsultować się ze specjalistą, znajdź renomowaną agencję marketingu internetowego i umów się na spotkanie. Ty również masz szansę zaistnieć w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania!
Materiał zewnętrzny