Namioty handlowe - najważniejsze zalety
Namioty handlowe to bardzo wygodne rozwiązanie. Są łatwe w montażu i można je nabyć za stosunkowo niewielkie pieniądze. Poniżej opiszemy najważniejsze ich zalety.
Szybki i łatwy montaż
Dobre jakościowo namioty handlowe zapewnią pełną mobilność stoiska. Dzięki niezwykle prostemu, jak i szybkiemu montażowi, umożliwiają szybkie rozłożenie i złożenie stoiska, jak również przeniesienie w dowolne miejsce w razie potrzeby.
W przeciwieństwie do namiotów stalowych, namioty handlowe posiadają lżejszą, jak i prostszą konstrukcje. Ponadto zaprojektowane są w taki sposób, ażeby ich rozkładanie mogło odbywać się bez używania specjalistycznych narzędzi i przy udziale tylko dwóch osób. Rozłożenie całego stoiska może być czasochłonne, zatem warto skrócić czas przygotowania do pracy, jak i skorzystać z możliwości, które dają nam namioty handlowe. Łatwość rozkładania i krótki czas montażu tego rodzaju konstrukcji pozwoli nam na bardzo szybkie rozpoczęcie pracy. Równie prosty będzie demontaż namiotu handlowego, a dodatkową jego zaletę stanowi fakt, że zajmuje on stosunkowo niewiele miejsca. Dzięki różnorodnym konfiguracjom poszycia, można dostosować je do swoich indywidualnych potrzeb i preferencji.
Wartym podkreślenia jest także fakt solidności i wytrzymałości namiotów handlowych. Wykonuje się je z odpornych na uszkodzenia mechaniczne, trwałych tworzyw i materiałów, które gwarantują wysoką żywotność i funkcjonalność namiotów handlowych nawet na wiele lat. Poza tym wykonane na nich nadruki są odporne na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych, takich jak silny deszcz i słońce. Zachowają one intensywną barwę na bardzo długi czas.
Bogactwo kolorów i wzorów
Firmy produkujące namioty handlowe posiadają szeroką ofertę swoich wyrobów, spośród których każdy z klientów może wybrać model odpowiadający ich nawet bardzo wygórowanym wymaganiom i potrzebom. Namioty handlowe dostępne są nie tylko w szerokiej gamie rozmiarów. Mamy bowiem także możliwość wyboru ich koloru i umieszczonych na nich wzorów. Stwarza nam to możliwość posiadania namiotu handlowego dostosowanego do naszego przedsiębiorstwa.
Namioty handlowe w roli nośnika reklamy
Zajmując się handlem na stoisku, które zlokalizowane jest w namiocie handlowym warto mieć na uwadze fakt, że naszą reklamą mogą stać się nie tylko i eywyłączn towary, które są w naszej ofercie sprzedażowej, ale również sam namiot. Stosunkowo sporą powierzchnię, którą ma dach i ściany namiotu, warto wykorzystać w roli nośnika reklamowego i nanieść na nią nadruki mające charakter marketingowy. Przyczyni się to do dużej widoczności naszego stoiska, jak również wspomoże komunikację marketingową marki. Jeżeli często rozkładamy nasze stoisko, warto wziąć pod uwagę nadruki reklamowe na namiocie handlowym. W każdym mieście z łatwością znajdziemy firmę realizującą tego typu zamówienia. Jedną z nich jest VITABRI. Nadruki na namiotach handlowych wykonuje się przy użyciu różnych technik, a najczęściej stosowane z nich to : sublimacja, nadruk cyfrowy i sitodruk. Doskonała jakość nadruku sprawi, że namioty, na które jest on naniesiony wyglądają atrakcyjnie. Ponadto nie musimy się obawiać, że wykonany nadruk szybko straci swój doskonały wygląd, gdyż będzie on wyjątkowo trwały i odporny na warunki atmosferyczne. Dzięki temu namioty handlowe z nadrukami przez długi czas będą się świetnie prezentowały. Zakres kolorów, jak i jakość nadruku zależne są od konkretnej techniki druku, którą można wybrać według własnych potrzeb.
Materiał zewnętrzny