Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Pierwszy raz wystawiasz się na targach? Podpowiadamy, o czym warto pamiętać

Każdego roku w naszym kraju organizowane są niezliczone wprost imprezy targowe, w których mają szansę zaprezentować się przedsiębiorstwa najrozmaitszych branż, czy też, zależnie od charakteru wydarzenia, organizacje i inne podmioty. Możliwość bezpośredniego kontaktu z tysiącami nieprzypadkowych gości, zainteresowanych już konkretną dziedziną, to zawsze wielka okazja. Aby w pełni ją wykorzystać, trzeba się do tego przygotować.

Pierwszy raz wystawiasz się na targach? Podpowiadamy, o czym warto pamiętać

Dobrze przygotowane stoisko targowe jest najważniejsze

Dobry produkt w niejednym przypadku rzeczywiście obroni się sam – warto mu jednak w tym pomóc, a przynajmniej nie przeszkadzać! Źle przygotowane stoisko z całą pewnością może się przeszkodą stać. Naszym zadaniem na targach będzie nie tylko przekonanie gości do zalet oferowanych przez nas propozycji, ale i wzbudzenie zaufania, przedstawienie się jako potencjalny, godny zaufania kontrahent. To samo dotyczy zresztą wielu innych przedsięwzięć promocyjnych. Profesjonalizm widoczny w sposobie, w jaki podchodzimy do własnej promocji, ma być znakiem wysokich standardów we wszystkich innych dziedzinach.

Dziś zadaniem przygotowania dobrej ekspozycji nie jest w dodatku trudne. Na rynku nie brakuje fachowców zdolnych przygotować dla nas stoisko targowe bazujące na dobrze sprawdzonych, niezawodnych rozwiązaniach technicznych – wystarczy sprawdzić np. ofertę firmy Event Logistica.

Formą możemy więc w ogóle się nie trudzić – ważne, by dostosować ją do postaci naszej oferty i powierzchni, jaką będziemy mieli do dyspozycji. Wiele uwagi wymaga jednak treść. To zadanie bywa niełatwe, bo z jednej strony nie możemy zginąć pośród innych podobnych ekspozycji, z drugiej jednak, nasza oprawa powinna być spójna z innymi stosowanymi przez nas przy różnych okazjach materiałami promocyjnymi. Targi to wszak świetna okazja do tego, by zapaść gościom i odbiorcom obecnych na nich mediów w pamięć. Zadbajmy o to, by mogło to owocować długo.

To przedsięwzięcie nie zaczyna się z chwilą otwarcia stoiska!

Stworzenie stoiska, ustalenie, co chcemy na nim promować i rezerwacja miejsca w nawet najlepszej lokalizacji (dla takiej warto się spieszyć) to nie wszystko. Zawczasu poinformujmy potencjalnych klientów czy kontrahentów znajdujących się w zasięgu wykorzystywanych przez nas kanałów komunikacji o naszym udziale w danym wydarzeniu. Nawet jeśli wielu z nich z zaproszenia nie skorzysta, jest to dobra okazja, by o sobie przypomnieć.

Owoce, jakie przyniesie nam obecność na takiej imprezie, zależą w wielkiej mierze od przygotowania obecnej na miejscu obsługi. Jeśli jej wiedza merytoryczna idzie w parze z umiejętnością nawiązywania kontaktów, mamy szansę na znakomite rezultaty. Dobrym pomysłem jest wyposażenie stoiska w różnego rodzaju gadżety przeznaczone do rozdania kluczowym gościom – to skuteczny sposób na utkwienie w ich pamięci. W trakcie targów zbierajmy wszelkie możliwe informacje – zwłaszcza omawiane z gośćmi tematy, ich opinie, stopień zainteresowania materiałami promocyjnymi, warto też rzecz jasna rzucić okiem na konkurentów.

Po powrocie również komunikujmy się z jak najszerszym gronem odbiorców, do których możemy się zwrócić, podsumowując wydarzenie i dziękując za obecność. To także czas na podsumowanie i obserwację rezultatów – wzrost zapytań będzie świadczył o tym, że nie zmarnowaliśmy tej okazji.

Materiał zewnętrzny