Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

W czasie epidemii zapomnij o reklamacji sprzętu AGD

Bezprecedensowa sprawa, bo i bezprecedensowe czasy. - Moja lodówka zepsuła się prawie trzy miesięcy temu. Już nie wiem co robić - mówi bezradnie mieszkaniec Wodzisławia Śl. Ogłoszenie stanu zagrożenia epidemicznego, a następnie stanu epidemii w całym kraju skomplikowało realizację reklamacji uszkodzonego sprzętu AGD.

W czasie epidemii zapomnij o reklamacji sprzętu AGD

WODZISŁAW ŚL. W połowie sierpnia zeszłego roku w jednym z wodzisławskich sklepów ze sprzętem RTV i AGD, wodzisławianin Edward Kołeczko kupił wolnostojącą chłodziarko-zamrażarkę marki Amica. - Razem z żoną byliśmy bardzo zadowoleni z zakupu. Lodówka prezentuje się bardzo ładnie, cichutko pracuje, a jej wnętrze jest niesamowicie funkcjonalne. Właśnie takiego urządzenia szukaliśmy i potrzebowaliśmy - mówi pan Edward. Nie spodziewał się jednak, że nowa lodówka sprawi tak wiele problemów.

Zamiast chłodzić, zaczęła mrozić

Zacznijmy od początku. Po ponad czterech miesiącach od zakupu, dokładnie ostatniego dnia grudnia, lodówka się zepsuła. - Zamiast chłodzić, zaczęła mrozić - mówi wodzisławianin. Niezwłocznie skontaktował się z producentem urządzenia, dzwoniąc na infolinię. Tam zalecono mu lodówkę rozmrozić, pozostawić w takim stanie przez dobę i z powrotem włączyć. Tak właśnie zrobił. - Nic to nie pomogło, wkrótce problem się powtórzył. W międzyczasie byliśmy z żoną na urlopie, kiedy wróciliśmy, produkty, które znajdowały się wewnątrz lodówki, były całkowicie zamarznięte - wspomina pan Edward. - Jajka i butelki nawet porozrywało - dodaje.

2 komentarze

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~Toperz (205.201. * .16) 06.04.2020 09:20

27.03 kontakt z serwisem. 30.03 wizyta serwisanta decyzja wymiana sprzętu. 03.04 nowa lodówka w domu. Wnioski wszystko zależy od firmy jak pokazuje powyższy przykład jak się chce to można. Cała akcja dotyczyła lodówki firmy Beko.

*KroQ* 31.03.2020 17:37

Trzeba sprawę nagłośnić na skalę ogólnopolską.
Teraz mamy trudny czas - ok (sam odczuwam pewne niedogodności z tym spowodowane i obym większe sprawy - poważniejsze nie miał zawalone przez tego koroświrusa ;)
Dodatkowo chciałbym zauważyć, że Pan nie zakupił sprzętu teraz w tym czasie ale wcześniej oraz awaria następowała kilkukrotnie - a to już są dodatkowe atuty.
Zrobić "czarny pijar" producentowi, sprzedawcy - na cały kraj - to może ruszą swoje szacowne 4 litery (powiedzmy że chodzi o liczbę tzw. zwojów mózgowych)
A pan rzecznik - powinien być jak Tommy Lee Jones w Ściganym - bo czasami można odnieść wrażenie, że jest za miętki ;)