Zakładasz sklep internetowy? Zadbaj o jego wypozycjonowanie, a będzie sukcesem!
Branża e-commerce rozwija się w naszym kraju niezwykle szybko i wartość tego rynku przekroczyła już aż 50 mld zł. Wcale to jednak nie oznacza, że łatwo na nim przetrwać. Bo choć rośnie liczba korzystających z tej formy zakupów klientów, to i rywali stających do wyścigu o spełnienie ich oczekiwań nie jest mało. Od samego początku trzeba więc dołożyć starań, by móc sprostać konkurencji, a więc zadbać o skuteczną reklamę.
Wszystko rozgrywa się w ciągu kilku sekund. Podnieś swoje szanse!
Cóż może być prostszego, niż założenie sklepu internetowego? Mamy dostęp do odbiorców z całego kraju, nie ma przy tym znaczenia nasza lokalizacja. Mało tego – w ogóle nie musimy mieć magazynu, bo przecież w erze dropshippingu z całej logistyki może nas wyręczyć zewnętrzny partner. Istotnie, stanąć do walki nie jest trudno. Ale jak ją zwycięsko toczyć? Wielu przedsiębiorców odpowiedzi na to pytanie nie znajduje i choć w Polsce każdego roku kilka tysięcy e-sklepów powstaje, to również i tysiące przestaje istnieć. A przecież ten rynek tak szybko rośnie! Ta działalność może być sukcesem, jeśli tylko zadbamy o to, by móc dotrzeć do właściwego klienta.
Internet już od lat stanowi naszą podstawową przestrzeń komunikacji i jego największa zaleta, a wiec swoboda korzystania z jego nieprzebranych zasobów, jest oczywista. Wciąż jednak nie wszyscy wiedzą, jak to wykorzystać. Szukanie odbiorców wśród milionów konsumentów to karkołomne zadanie, lecz na szczęście niepotrzebne. Znajdą Cię sami! Jak? A gdzie sam szukasz potrzebnych Ci wyrobów czy usług? Fachowcy nie mają wątpliwości:
Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.
źródło: https://afterweb.pl/
Jak wysokie pozycje musimy zdobyć, aby osiągnąć trwały sukces? Naszym pierwszym celem będzie znalezienie się na pierwszej stronie wyników organicznych – jak przypominają specjaliści z firmy AFTERWEB, zdecydowana większość korzystających z sieci konsumentów nie zagląda już na kolejne! Oczekują oni dotarcia do zaspokajającej ich potrzeby oferty w jak najkrótszym czasie – decyzja o otwarciu konkretnego linku zapada w ciągu kilku sekund i największe szanse mają oczywiście ci, którzy znajdują się najwyżej. A zatem – nie pozwól szukać się zbyt długo!
Doświadczony zespół SEM pozwoli Ci podnieść zyski w krótkim czasie
Zdobycie zyskownych miejsc w Google wymaga czasu – zwłaszcza wówczas, gdy nasza konkurencja jest silna i liczna. W przypadku trudnych fraz droga do pierwszej dziesiątki może nam zająć pół roku bądź nawet rok. Jeśli zaś ktoś obiecuje nam, że zrobi to błyskawicznie, zdecydowanie nie jest wart naszego zaufania – tym bardziej, gdy jeszcze przekonuje nas, że zrobi to najtaniej. Roboty Google coraz lepiej radzą sobie bowiem z wykrywaniem aktywności spamerów – a tylko takie metody nie pochłaniają wiele pracy i kosztów – i właśnie dlatego klient korzystający z niskiej jakości usług narażony jest na szybki spadek. Płać za rzetelną pracę i trwałe efekty!
Nie oznacza to jednak, że na wzrost zysków trzeba będzie długo czekać. Warunkiem pomyślnego pozycjonowania jest właściwa strategia, a więc przede wszystkim odpowiedni dobór słów kluczowych. W przypadku sklepów internetowych znakomite rezultaty daje równoległe użycie fraz dłuższych, tzw. long tail, kierujących do ściślej określonych produktów czy kategorii. Stosuje je mniejsze grono klientów, dzięki czemu łatwiej zdobyć dobre lokaty, jest to jednak grupa o sprecyzowanych oczekiwaniach – najbliższa decyzji o zakupie!
Błyskawicznie natomiast dostrzeżemy efekty uruchomienia kampanii Google Ads, przy czym nie należy jej traktować jako alternatywy pozycjonowania. Rezultaty nie są bowiem trwałe, poza tym dobrze zoptymalizowana strona podniesie wynik jakości, a więc obniży koszt kliknięcia. Stosuj więc jedno i drugie, a Twój sukces pozostanie niezagrożony!