Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Czym jest pozycjonowanie? Jaka reklama będzie odpowiednia

Pozycjonowanie to szereg działań mający wpływ na pozycje strony w wynikach wyszukiwania Google. Brzmi prosto, ale w rzeczywistości takie nie jest.

Czym jest pozycjonowanie? Jaka reklama będzie odpowiednia

Z pewnością każdy właściciel firmy wiele słyszał o tym, że warto mieć stronę internetową, że liczy się teraz tylko reklama w internecie. Oczywiście wszystko to jest prawdą i racją również jest to, że internet to skarbnica nie tylko wiedzy ale również możliwości dla firm. Jeszcze do niedawna w większości firm panowało przeświadczenie, że reklama drukowana to podstawa. Pewnie, że jest ważna i nie należy o niej zapominać, jednak czasy się zmieniają.

Obecnie taką podstawą jest strona internetowa i od tego należy zacząć. Jednak strona internetowa stronie nie zawsze jest równa, dwie na pozór wyglądające podobnie strony mogą w rzeczywistości okazać się zupełnie czymś innym. Jedna z nich może doskonale na siebie zarabiać (kilkukrotny zwrot inwestycji w krótkim czasie), a ta druga prawdopodobnie zostanie zapomniana i tylko domena po niej zostanie do opłacenia.

Co zrobić aby strona zarabiała? Pozycjonować!

Przede wszystkim postawić na SEO czyli optymalizację strony pod wyszukiwarki, a w szczególności pod wyszukiwarkę Google bo z niej korzysta w Polsce ponad 90% użytkowników. Aby tak się stało należy spełnić ogromną ilość warunków, a ich ilość nadal rośnie wraz z rozwojem technologii. Dlatego też najlepiej będzie zatrudnić do tego celu specjalistów, jako inwestycję w firmę, która się zwróci z nawiązką.

Pozycjonowanie? A cóż to jest? Dlaczego jest tak ważne?

Często słyszę tego typu pytania. Jak już wspomniałam na początku pozycjonowanie to szereg działań, a jednym z nich jest optymalizacja strony. Optymalizacja jest obecnie najważniejszym działaniem mającym wpływ na pozycje strony w Google. Spełnienie większości wymagań Google spowoduje, że strona uzyska lepszą ocenę od Google, a co za tym idzie będzie miało wpływ na jej pozycje. Strona ma być przyjazna również dla użytkownika. Niektóre strony po optymalizacji osiągają całkiem dobre pozycje w Google w przypadku małej konkurencji. Zmiana pozycji jest znacząca i to naprawdę w krótkim czasie, nawet do dwóch tygodni od zakończenia prac. Jednak optymalizacja strony nie jest i nie może być usługą jednorazową, biorąc pod uwagę częste zmiany zaleceń Google.

Pozycjonowanie to także dobór odpowiednich linków prowadzących do strony. Jest to proces czasochłonny i dużo zależy od wiedzy osoby pozycjonującej stronę. W przypadku linków nie można iść na ilość tylko szukać linków wartościowych. Stawiać na ich jakość.

Reklama płatna zamiast zamiast pozycjonowania.

Oczywiście reklama płatna w Google czyli Google AdWords jest również bardzo dobrym rozwiązaniem, pod warunkiem że ta kampania jest przemyślana i odpowiednio przygotowana. Jak wszystkim wiadomo w przypadku reklamy AdWords płacimy za klikniecie, a co jeśli kliknięcie w linka nie idzie w parze z zakupem? A to, że wyrzucamy pieniądze w błoto, bo nawet w tym przypadku klient, który klika w linka musi zobaczyć na stronie coś co go zainteresuje i pozostanie tam dłużej. W tym przypadku również ważna jest optymalizacja. Czyli ujmując to w jednym zdaniu należy sprawić aby użytkownik szukający np. krzeseł na balkon został przeniesiony do oferty z meblami na balkon. Jednocześnie zadbamy o to, aby spędził więcej czasu na naszej stronie, a co za tym idzie będziemy mieli niższy współczynnik odrzuceń, co ma również wpływ na cenę za kliknięcie.

AdWords jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla firm, które dopiero uruchomiły stronę, a to dlatego, że od razu pokazuje się w wynikach płatnych. Jednak warto równocześnie prowadzić pozycjonowanie, aby strona wyświetlała się wysoko w wynikach organicznych.

A więc podsumowując, jeżeli chcesz osiągnąć sukces w biznesie nie ma wyjścia musisz optymalizować, analizować lub zlecić to ludziom, którzy się po prostu na tym znają. Zachęcam do korzystania z usług agencji interaktywnych, ale tylko takich, które potrafią przygotować dobrą strategie marketingową, wykorzystać swoją wiedzę, posiadać doświadczenie w tej dziedzinie.  Wówczas sukces w biznesie murowany.

https://www.desoft.pl