Zaczęło się od bakalii…
– Kilka lat temu, razem z mężem, wpadliśmy na pomysł stworzenia sklepu z bakaliami, orzechami i ziarnami… Ale takim, gdzie jakość odgrywa kluczową rolę. Produkty dostępne w marketach pozostawiają czasem wiele do życzenia… Od kilkunastu lat prowadzimy firmę zajmującą się importem i eksportem dodatków piekarniczych, ziaren oraz czyszczeniem siemienia lnianego. Mieliśmy dostęp do najlepszych producentów nie tylko w Polsce, ale z całego świata. Stworzenie własnej marki, małych paczek – konfekcji – wydawało się kolejnym krokiem. Musieliśmy rozbudować zespół i zatrudnić nowe osoby z doświadczeniem w marketingu. Udało się, oczywiście nie bez przeszkód, uruchomić nasz sklep internetowy www.frutavita.pl. Oferta naszego sklepu urosła z kilkudziesięciu do kilkuset produktów. Stale poszukujemy nowych, ciekawych i zdrowych artykułów – godnych polecenia i spróbowania” – dodaje Elżbieta Sawicka-Katolik – współwłaściciel firmy.
Zdrowe odżywianie jest pyszne
Rodzynki, suszone śliwki, morele, orzechy, daktyle czy migdały, to już nie tylko produkty kupowane przed świętami. Stanowią doskonałą alternatywę dla tradycyjnych słodyczy. Dodatkowo zawierają wiele cennych witamin, zdrowych tłuszczów oraz białko. Wykorzystywane są do wypieków, ale same w sobie są świetną przekąską. Bakalie, ziarna zajmują ważne miejsce w piramidzie zdrowego żywienia. Powinniśmy je spożywać codziennie! Oczywiście w rozsądnych ilościach gdyż są kaloryczne. Szczególnie teraz, w okresie jesienno-zimowym, dostarczą nam cennych witamin i minerałów. Orzechy brazylijskie np. są skarbnicą selenu – pierwiastka poprawiającego pracę mózgu. A już jedna porcja tego egzotycznego przysmaku poprawia profil lipidowy.
Bakalie zawierają błonnik, potas, magnez, witaminę E czy kwas foliowy. Suszone owoce pomagają zapobiegać rozwojowi komórek nowotworowych i chronią od zawału serca. Łagodzą również dolegliwości żołądkowe. Suszone śliwki i morele dostarczają dużo pektyn, czyli rozpuszczalnego błonnika zwiększającego objętość w żołądku, wywołującego uczucie sytości i wspomagającego prawidłowe funkcjonowanie jelit. Orzechy zapewniają solidną dawkę nienasyconych kwasów tłuszczowych, które doskonale wpływają na koncentrację.
Szukajmy jakości
– Jakość bakalii ma ogromne znaczenie. Chcąc kupić dobry produkt nie zawsze musimy wybierać produkty oznaczone znaczkiem BIO. Ważny jest kraj pochodzenia i skład. Najgorszym wyborem są orzechy i suszone owoce dostępne na wagę w supermarketach. Ich jakość, świeżość oraz sposób przechowywania pozostawiają wiele do życzenia. Zawsze należy zwracać uwagę na etykietę produktu. Nasze produkty marki Frutavita wybieramy z największą starannością i dbałością o zachowanie wszystkich walorów jakościowych i smakowych – podkreśla dyrektor sprzedaży i marketingu Dariusz Kamiński.).
Już nie tylko bakalie
Wprowadzając nowy asortyment do naszego sklepu, szukamy takiego, który jest korzystny dla naszego zdrowia. Przygotowując go do sprzedaży nie ingerujemy w jego skład. Dbamy o warunki magazynowania naszych produktów. Opieramy się na zasadzie FIFO (First In, First Out) dzięki czemu produkty wysyłane do naszych klientów są świeże.
W naszej ofercie, oprócz bakalii, znajdują się między innymi:
- zimnotłoczone oleje - z czarnuszki, dyni, ostropestu itp.
- kasze, ryże, nasiona roślin strączkowych
- pasty orzechowe i daktylowe
- syropy z agawy, klonowy, daktylowy
- słodycze bio
- suszone mięso wołowe, drobiowe
- miody z certyfikowanej pasieki
- chałwy słodzone miodem lub ksylitolem
- mak niebieski i biały
- przyprawy bez sztucznych barwników i konserwantów
- smalce: kaczy, gęsi
- kiszonki naturalne w słoikach
- suplementy diety
- octy, musztardy
Jesteśmy otwarci na propozycje produktowe naszych klientów i chętnie korzystamy z ich sugestii.
Zapraszamy na zakupy online do sklepu www.frutavita.pl, a także do naszych sklepów stacjonarnych!
Prezentacja jest opublikowana w ramach pierwszego społecznego projektu medialnego pn. "Kupuję-smakuję. Wybieram polskie produkty"
Skontaktuj się z nami już dziś i zamów własną prezentację. Napisz na: reklama@nowiny.pl
Zobacz również szczegóły projektu tutaj: https://www.nowiny.pl/171132-producenci-wytworcy-i-sprzedawcy-polskiej-zywnosci-startujemy-z-pierwszym-spolecznym-projektem-medialnym-na-rynku-spozywczym.html