Z ankiet zrobionych wśród młodzieży wynika, że w dużej mierze (łącznie ponad 80 procent) chcą być Tiktokowcami, Influencer(k)ami, Instagramowicz(k)ami, Youtuber(k)ami. Za to mało chętnych na szewców, tapicerów, czy innych bardzo potrzebnych zawodów (łącznie niecałe 20 procent). Nie dziwię się, że fachowcy tak się cenią. Ba - nawet w indeksach zawodów nie ma Tiktokowca, Influencer(ka), Instagramowicz(ka), Youtuber(ka).
Z ankiet zrobionych wśród młodzieży wynika, że w dużej mierze (łącznie ponad 80 procent) chcą być Tiktokowcami, Influencer(k)ami, Instagramowicz(k)ami, Youtuber(k)ami. Za to mało chętnych na szewców, tapicerów, czy innych bardzo potrzebnych zawodów (łącznie niecałe 20 procent). Nie dziwię się, że fachowcy tak się cenią. Ba - nawet w indeksach zawodów nie ma Tiktokowca, Influencer(ka), Instagramowicz(ka), Youtuber(ka).