Czy warto inwestować w odzież reklamową?
Wśród bogatej oferty gadżetów reklamowych elementy odzieży stanowią ciekawą formę promocji. Pod hasłem odzieży reklamowej kryją się nie tylko ubrania pracownicze, ale i gadżety dla klientów. Pomimo licznych zalet, przedsiębiorcy i tak najczęściej decydują się na zakup tradycyjnych długopisów czy kubków. Czy warto zainwestować w odzież reklamową do kampanii promocyjnej?
Jednolity wizerunek firmy
Wiele firm dba o ten aspekt, zobowiązując swoich pracowników do noszenia firmowych uniformów czy wymagając noszenia ściśle określonej odzieży. Nie ma się czemu dziwić - pracownicy postrzegani są wówczas jako bardziej kompetentni, gruntując pozycję firmy. Dopracowany wizerunek to ważny element promocyjny, dlatego też warto zdecydować się na odzież, która będzie dumnie reprezentować nie tylko firmowe logo, ale i pełną ofertę usług.
Identyfikacja firmy i poczucie przynależności
Noszenie takich samych strojów przez wszystkich pracowników ma szereg zalet. Takie działania wpływają przede wszystkim na łatwiejszą identyfikację firmy. Przykładem mogą być kierowcy firmy kurierskiej UPS, którzy dostarczają przesyłki w brązowych kombinezonach, lub sprzedawcy w drogerii Hebe, odziani w charakterystyczne różowe fartuchy. To między innymi strój wpływa na rozpoznawalność marki, zakorzeniając się w świadomości konsumentów.
Odzież pracownicza jest też czynnikiem jednoczącym zespół. Noszenie takich samych strojów buduje poczucie przynależności i pozytywnie wpływa na ducha ekipy pracowniczej. Zatrudnieni bardziej angażują się w swoje obowiązki zawodowe, są też bardziej wydajni.
Odzież promocyjna dla klientów
Elementy odzieży to trafiony pomysł na gadżety reklamowe dla swoich klientów. Odbiorcy poruszają się w przestrzeni publicznej, korzystają z różnych środków transportu, pojawiają się w zatłoczonych miejscach, chodzą na zakupy i odpoczywają aktywnie na świeżym powietrzu. Czemu nie podarować im koszulki czy kamizelki odblaskowej z logo firmy? To doskonały sposób na reklamowanie swojej oferty.
Na co warto wrócić uwagę? Odzież powinna być wykonana z dobrej jakości materiałów, aby tkanina nie zdeformowała się ani nie zmechaciła po wyjęciu ciuchów z pralki. Duże znaczenie ma kolor - będzie on przecież tłem dla firmowego logo.
Jak znakować odzież reklamową? Jedną z najpopularniejszych i najtrwalszych technik jest haft komputerowy. Logo firmy jest wówczas odporne na odkształcenia i nie podlega deformacji pod wpływem wysokich temperatur. Inną metodą znakowania tekstyliów jest sitodruk. Dobrze sprawdza się przy umieszczaniu logo na T-shirtach oraz torbach reklamowych. Termodruk to kolejna propozycja na niedrogi sposób znakowania odzieży. Wykorzystywana jest między innymi do sygnowania logo czapek czy kamizelek reklamowych.
Odzież reklamowa umożliwia stworzenie profesjonalnego wizerunku firmy, jak również pozwala na skuteczną promocję w szerokim gronie odbiorców. Inwestycja w takie gadżety reklamowe z pewnością przyniesie wiele korzyści, nie pochłaniając przy tym dużych zasobów finansowych przedsiębiorstwa.
Materiał zewnętrzny