Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Jak skutecznie obsłużyć klienta? Inkubator Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie

7 października odbędzie się dwugodzinne szkolenie "Skuteczna obsługa klienta". Początek o godzinie 18.00 w Pubie Raciborska Piwnica.

Jak skutecznie obsłużyć klienta? Inkubator Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie
Szkolenie poprowadzi Wojciech Walla - trener z dwudziestoletnim doświadczeniem biznesowym i coach zespołów sprzedaży.

Bezpłatna pomoc dla firmy

Każdy uczestnik szkolenia już po jego zakończeniu będzie mógł skorzystać z indywidualnego wsparcia, by wzmocnić kompetencje sprzedażowe zarówno swoje, jak i swoich pracowników. Po wcześniejszym umówieniu będzie możliwość zorganizowania spotkania dla całego zespołu pracowników. Zarówno szkolenie, jak i późniejsze indywidualne wsparcie są bezpłatne, wymagają jedynie wcześniejszej rejestracji.

Zapisy na wydarzenie: https://app.evenea.pl/event/obsluga-klienta/

Program szkolenia:

  • Efektywny handlowiec (wyznaczanie celów do osiągnięcia z Klientem na bazie narzędzi GROW, WARTE, siatki celów
  • Kontakt z klientem (rozpoznawanie własnego stylu relacji z klientem, obraz firmy prezentowany klientowi)
  • Osobowość klienta - typy klientów oraz sposoby reagowania i dostrajania się (Typologia OSH: zgodny vs. Negujący; na cele vs. na problemy; na ja vs. na inni; osobisty vs. rzeczowy; chaotyczny vs. systematyczny)
  • Skuteczna komunikacja w rozmowie sprzedażowej (autoprezentacja i pierwsze wrażenie: mowa ciała, ton głosu, akcentowanie - co z tego słyszy klient oraz jak to interpretuje; "Co ja z tego będę miał?" - język korzyści)
  • Rozmowa z Klientem (prezentacja oferty; metody argumentacji cenowej)
  • Prezentacja oferty handlowej (usuwanie wątpliwości na bazie technik: negocjacyjne jujitsu; stawianie granic, zdarta płyta; zamglenie; ogólniki do konkretów; komunikat ja)
  • Zamykanie rozmów (rodzaje obiekcji i ich przyczyny; metody rozwiewania wątpliwości klienta)

Celem szkolenia jest:

  • Zrozumienie potrzeb klienta
  • Poznanie typologii klienta
  • Weryfikacja własnych mocnych/słabych stron w kontakcie z klientem
  • Nabycie umiejętności kreowania relacji interpersonalnych oraz handlowych z klientami
  • Doskonalenie umiejętności kontrolowania rozmowy sprzedażowej
  • Nabycie umiejętności dostosowywania ofert do indywidualnych potrzeb klienta
  • Zdobycie wiedzy na temat efektywnego realizowania procesu sprzedaży
  • Nabycie umiejętności prowadzenia trudnych rozmów w sposób asertywny
  • Zdobycie umiejętności reagowania na zastrzeżenia

Kim jest Wojciech Walla?

Wojciech Walla jest trenerem z dwudziestoletnim doświadczeniem biznesowym na stanowiskach doradcy, managera, trenera wewnętrznego i coacha zespołów sprzedaży. Jego kluczowe kompetencje obejmują m.in. prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych w zakresie umiejętności sprzedażowych (negocjacje biznesowe, techniki sprzedaży, obsługa klienta, trudne sytuacje, telemarketing, komunikacja z klientem, sprzedaż ratalna, etykieta w biznesie). Prowadził warsztaty dla: Komisji Europejskiej, Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Unilever Polska, Ministerstwa Sprawiedliwości, Mix Electronics, Leroy Merlin, Autosan Sanok, Meble Black Red White, Mebel Rust, AGD Market Sp. z o.o., Morele.net Sp. z o.o. i wielu innych. Posiada certyfikat Practitioner Coach Diploma Noble Manhattan Coaching oraz dyplom z certyfikacji IML EFFECTIVENESS wydany przez The Insitute for Motivational Living Inc. Ukończył szkoły trenerów OSH Kontrakt z siedzibą w Warszawie i Moderator we Wrocławiu. W ramach przeprowadzonych warsztatów sprzedażowych oraz sesji doradczych zrealizował ponad 10000 godzin zajęć.

* * *

  • Szkolenie: Skuteczna obsługa klienta
  • data: 7 października 2021 r. | godz.: 18.00 - 20.00
  • miejsce: PUB Raciborska Piwnica (ul. Batorego 5, Racibórz)
  • trener: Wojciech Walla

źródło: Raciborski Inkubator Przedsiębiorczości, oprac. ż

Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~Hanna_Zielińska (109.241. * .27) 21.09.2021 11:39

Warto przed szkoleniem wyrobić sobie podstawy mowy ciała, tu obszernie o tym jak się dzieli itd https://humint.pl/komunikacja-niewerbalna-rodzaje-i-przyklady/