Mieszkaniec Gorzyc pyta: Dlaczego mieszkając w małej miejscowości na Śląsku, swoje sprawy z PGNiG muszę załatwiać przez Warszawę?
Wielkimi krokami zbliżają się chłody i sezon grzewczy, a wraz z nimi problemy z PGNiG. Dlaczego tak trudno skontaktować się z tym operatorem?
Mieszkaniec Gorzyc zainstalował w swoim w domu centralne ogrzewanie gazowe. Aby dopełnić formalności, przez kilka dni bez skutku próbował dodzwonić się do Biura Obsługi Klienta PGNiG, które znajduje się przy ulicy Wodzisławskiej 65A w Rybniku. Na linii za każdym razem jednak słyszał komunikat, iż czas oczekiwania jest tak długi, że zaleca się zadzwonienie później.
Do BOK w Rybniku nie da się dodzwonić. Jest jeszcze możliwość połączenia się z centralą w Warszawie, ale czy to jest normalne, że mieszkając w Gorzycach, swoje sprawy będę załatwiał przez Warszawę? - zastanawia się mieszkaniec.
PGNiG odpowiada
Zapytaliśmy PGNiG o to, co powoduje tak utrudniony kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Chcąc cokolwiek załatwić, należy dzwonić na ogólnopolską infolinię, czyli faktycznie do Warszawy. Jeśli klient ma taką możliwość, może osobiście udać się do najbliższego biura i tam załatwić sprawę, jednak w innym przypadku, należy dzwonić do skutku. Rozpoczyna się okres grzewczy, w związku z czym infolinia jest przeciążona i mogą być trudności z szybkim skontaktowaniem się z konsultantem - poinformował Rafał Pazura, rzecznik prasowy PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o..
Dodał, że można również skorzystać z aplikacji mBOK PGNiG, jednak rozumie, że nie każdy chce lub może skorzystać z tej formy kontaktu. - Aplikacja mBOK PGNiG daje możliwość opłacania faktur, podania odczytu oraz wprowadzania zmian w posiadanych umowach. Można także korzystać z Biura Obsługi Klienta w formule online, która dostępna jest na stronie www.ebok.pgnig.pl - tłumaczył.
Tania sensacja. Biedak ma ogromny problem , do Warszawy musi jechać, pisać, dzwonić. Wsiądzie w auto
, dojedzie szczęśliwie do Rybnika i wszystko załatwi na miejscu . Kompetentna i miła obsługa wszystko mu wyjaśni . ja własnie tak zrobiłem. Po co ten niepotrzebny materiał, nie ma ważniejszych rzeczy ?
Pojechałem pod koniec sierpnia do BOK Rybnik, gdzie wszystko, przy pomocy obsługi załatwiłem w 40 min. - nowa umowa, podpisanie wydrukowanych dokumentów itp. Polecam osobistą wizytę ...