Starostwo Powiatowe w Raciborzu ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy
Starostwo Powiatowe w Raciborzu, 47-400 Racibórz, Plac Stefana Okrzei 4 ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. finansowo-płacowych (1/2 etatu) oraz ds. księgowości jednostki budżetowej (1/2 etatu) w Wydziale Finansowym.
- Wymagania niezbędne:
- określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne, wyższe zawodowe ekonomiczne lub inne wyższe i studia podyplomowe w zakresie rachunkowości,
- staż pracy: 3 lata stażu pracy, wskazane doświadczenie związane z księgowością budżetową i rachunkowością.
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność właściwego rozumienia i interpretacji przepisów prawa,
- umiejętność pracy z komputerem,
- umiejętność pisania pism urzędowych,
- zdolność do samodzielnej pracy i samokontroli
- terminowość, systematyczność, rzetelność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie bieżącej dokumentacji płacowej:
- sporządzanie list płac,
- sporządzanie list wypłat zasiłków z ubezpieczenia społecznego,
- terminowe odprowadzanie naliczonych składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne oraz podatku dochodowego od osób fizycznych i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
- prawidłowe i terminowe sporządzanie i przekazywanie do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych imiennych raportów miesięcznych dla pracowników oraz deklaracji rozliczeniowych z odprowadzonych składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
- sporządzanie list wypłat dla świadczeń wypłacanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prawidłowe potrącanie należnego podatku dochodowego z tych świadczeń,
- sprawdzanie faktur pod względem formalno-rachunkowym,
- sporządzanie przelewów bankowych,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz rocznego sprawozdania finansowego (bilansu) Starostwa Powiatowego w Raciborzu,
- prowadzenie ewidencji analitycznej i syntetycznej wydatków Starostwa Powiatowego w Raciborzu, w tym inwestycji Starostwa Powiatowego w Raciborzu,
- sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych Starostwa Powiatowego w Raciborzu w zakresie dochodów i wydatków,
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych.
- Wymagane dokumenty:
- podanie podpisane własnoręcznie przez kandydata,
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej),
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia) lub dokumentów potwierdzających wykonywanie działalności gospodarczej,
- kopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach,
- oświadczenia o posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wzór dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- miejsce pracy – Starostwo Powiatowe w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4, 47-400 Racibórz,
- termin rozpoczęcia pracy – niezwłocznie po naborze,
- umowa o pracę zostanie zawarta na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej,
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6 %.
- Miejsce i termin składania dokumentów:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4,
- pocztą elektroniczną na adres: kadry@powiatraciborski.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego,
- pocztą na adres Starostwa Powiatowego z dopiskiem: ”Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – ds. finansowo-płacowych (1/2 etatu) ds. księgowości jednostki budżetowej (1/2 etatu) w Wydziale Finansowym” w terminie do dnia 28.03.2022 r.
- Inne informacje:
- Dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.powiatraciborski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa,
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymogami związanymi ze stanowiskiem, określonymi w ogłoszeniu o naborze.
STAROSTA Grzegorz Swoboda
Tekst sponsorowany
Sklep.nowiny.pl
Kursy InspiratON