FACTORY Gliwice rusza z pierwszym w Polsce wieczorem rabatów. „Jungle Night” potrwa tylko 5 godzin!
13 września 2022 FACTORY Gliwice rusza z pierwszą w Polsce akcją promocyjną kolekcji jesienno-zimowych, która potrwa zaledwie jeden wieczór. 15 września, przez pięć godzin, wszystkie produkty dostępne w outlecie zyskają dodatkowe 30-procentowe rabaty od cen outletowych.
Klienci outletów nazywani są często łowcami okazji. Akcja pod nazwą „Jungle Night” jest już dobrze zakorzeniona w outletach NEINVER w północnych Włoszech, gdzie bije rekordy popularności. Tej jesieni zorganizowana zostanie również w pozostałych pięciu krajach, gdzie NEINVER posiada swoje centra outletowe: w Hiszpanii, Francji, Niemczech, Holandii i właśnie w Polsce, również w FACTORY Gliwice.
Klienci outletów to świadomi konsumenci, dla których ważna jest zarówno jakość jak i cena. Zakupy są dla nich źródłem pozytywnych emocji, a sam fakt poszukiwania okazji poczytują jako dobrą zabawę. Najemcy z kolei oczekują wsparcia w skutecznej promocji ich oferty oraz klientów zainteresowanych zakupami. „Jungle Night” bardzo dobrze wpisuje się w potrzeby obu stron, dlatego jestem przekonana, że podobnie jak we Włoszech, również w Polsce spotka się z pozytywnym odbiorem. Naszym najemcom spodobał się ten oryginalny mechanizm samej akcji, a jej efekty poznamy już 15 września – mówi Klaudia Czyżak-Janyszko, Retail Manager NEINVER w Polsce.
Wieczór rabatów „Jungle Night” przyciągnął największe i najbardziej rozpoznawalne marki obecne w FACTORY Gliwice. To m.in. Adidas, Reebok, 4F, Regatta, Alpine Pro, a także Pepe Jeans, Lee Cooper, Wrangler, Levi’s, Pierre Cardin, czy sklepy outletowe z artykułami dla domu Tefal i Dajar. W sklepach biorących udział w „Jungle Night” wszystkie produkty bez wyjątku będą objęte dodatkowym, 30-procentowym rabatem.
Akcja „Jungle Night” debiutuje w outletach NEINVER w Polsce. Prowadzona będzie dwa razy w roku, gdy w salonach outletowych pojawiają się nowe kolekcje: jesienno-zimowa i wiosenna. Pierwszej powtórki tak dobrych ofert w tym roku nasi klienci mogą spodziewać się dopiero na Black Friday. Wyjątkowa będzie też sama oprawa tego wieczoru zakupów w outletach FACTORY – podkreśla Natalia Wiśniewska, marketing Manager NEINVER.
W FACTORY Gliwice zaplanowano pokazy wrotkarskie z Mistrzynią Polski, warsztaty z tworzenia masek dla dzieci, czy performance – taniec zwierzęcy. Sklepy zostaną specjalnie oznaczone odpowiednią naklejką na witrynie, czy flagami przy wejściach. Nie zabraknie też plakatów i specjalnie przygotowanych ekranów multimedialnych.
„Jungle Night” w FACTORY Gliwice odbędzie się 15 września w godzinach 16.00- 21.00.
Outletami FACTORY zarządza NEINVER, lider rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz wiodący operator centrów tego formatu w Europie. To największa i najlepiej rozpoznawalna sieć outletów w Polsce, zlokalizowanych w czterech miastach: w Warszawie (FACTORY Annopol i FACTORY Ursus), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na łącznej powierzchni ponad 87 000 m² centra gromadzą ofertę blisko 200 marek lokalnych i światowych segmentu premium i mid-mass market w stale obniżonych cenach. To 458 salonów outletowych niemal wszystkich branż – od mody dla wszystkich grup wiekowych, obuwia i akcesoriów, przez biżuterię, bieliznę i sport, po artykuły dla domu, kosmetyki oraz ofertę kawiarni i restauracji.
Tekst sponsorowany