Tak promuje się raciborski Punkt Informacji Turystycznej [WIDEO]
Punkt Informacji Turystycznej w Raciborzu pochwalił się w mediach społecznościowych spotem promującym miejską placówkę.
- I chyba wszystkie słowa są zbędne! - napisano na stronie Visit Racibórz na Facebooku, gdzie opublikowano film promocyjny, którego realizacją zajęli się: Katarzyna Gierszewska-Widota i Mateusz Ulański. Tutaj efekty pracy:
Punkt Informacji Turystycznej ruszył w Raciborzu z początkiem kwietnia 2022 roku. Powstał w pomieszczeniach dawnego Raciborskiego Centrum Informacji. Czytaj więcej TUTAJ.
Miała być promocja miasta, ale skoro redakcja mówi, że to punkt informacyjny się promuje, to pewnie - po znajomości - redakcja wie lepiej.
ciekawy ten spot reklamowy,mający zachęcić do odwiedzenia Raciborza. jest w nim wszystko za co obecna władza krytykowała i w zasadzie krytykuje ekipę poprzedniego prezydenta. Jednak jak trzeba zareklamować miasto to pokazuje się osiągnięcia poprzedników, bo własnych nie ma. Tak więc filmik nie pokazuje portu na Odrze ani przebudowanego Placu Długosza, bo tego obecni włodarze mimo,że obiecywali to nie zdołali zrealizować.Kiedy wreszcie Wacławczyk postawi nad Odrą figurę olbrzymiego krokodyla? czy będzie się tym chwalił?
Brawa i gratulacje dla poprzedniej ekipy prezydentów!!! wreszcie Racibórz się chwali Rynkiem, ul Długą i przede wszystkim przystanią kajakową na Odrze!!
Czy przypadkiem to nie jest wszystko to z czego szydzili i starali się obrzydzić raciborzanom tacy osobnicy jak : Dariusz P, Anna R. Anna W i Dawid W, małżeństwo K ? Najpierw to były kloce z betonu na których w ramach protestu urządzała happeningi Anna R. , publicznie to popierał Dawid W , zaś Dariusz P chciał młotem pneumatycznym burzyć, a teraz służą zajawce promującej Racibórz. .Jakoś miasto nie chwali się windą szkaradką na budynku UM., lodowiskiem koszmarkiem na Rynku, sztandarowym projektem Dariusza W czyli spółką Unia , spuszczaną nieprawnie flagą na rondzie ,malinowymi zającami umieszczanymi na skwerach przez Dawida W ,cyklem nie trafionych tablic z brązu co miały czegoś uczyć a pokazują jedynie wąskie horyzonty pomysłodawcy .
A jak Rynek taki fajny jest i ma turystów przyciągać, to po co Dawid W z Dariuszem P chcą wydać 125 tysięcy na samą koncepcję przebudowy tegoż rynku.bo wydawać zwłaszcza nie swoje jest bosko, przypisywać sobie zasługi poprzedników jest sprytnie a myśleć ,że się kto na to nabierze jest po prostu głupio... ale głupota podobno mniej się w oczy rzuca niż otyłość, więc chłopaki wolą się odchudzać..