Rynek mediów zweryfikował sam siebie – szybki przekaz informacji standardem
Nawet największych sceptyków nie trzeba już dzisiaj przekonywać co do tego, że najwięcej i najszybciej dzieje się w Internecie, który to niemalże w pełni wyparł takie środki przekazu jak gazety czy radio. Współczesny odbiorca nie jest już zainteresowany prenumeratą makulatury, zwłaszcza gdy może w wygodny sposób odszukać interesujące go informacje bez potrzeby oczekiwania na pocztę. W duchu tych zmian powstał portal Agronomist.pl.
Podejście ekumeniczne
Na samym początku należy zaznaczyć, że portal nie jest zamkniętym kołem zainteresowań. Jego przekaz to dużo szersze ujęcie rolnictwa – oprócz informacji stricte branżowych, otrzymujemy teksty traktujące o sprawach mniej lub bardziej związanych z produkcją rolną. Otwarcie na inne tematy tworzy środowisko o dużej tolerancji, które zamiast wskazywać na różnice, łączy pozornie sprzeczne ze sobą interesy. Ekologiczne i wydajne rolnictwo to wcale nie oksymoron!
Wszystko, co najważniejsze i więcej
Agronomist nie rości sobie ambicji do tworzenia portalu społecznościowego dla rolników. To bardzo ryzykowna koncepcja, ale jego funkcjonalność jest niezwykle rozbudowana. Oprócz najnowszych doniesień, mamy tam inteligentne narzędzia pozwalające obliczyć koszt kredytu preferencyjnego lub znaleźć nieruchomości wystawione na sprzedaż.
Redakcja celuje również w treści lifestyle’owe odnoszące się do pielęgnacji ogrodu oraz zdrowego, ekologicznego odżywiania, co jest wsparte prognozą pogody dedykowaną rolnikom.
Wartości wspólnym mianownikiem
Przesłanki zrównoważonego rozwoju nadają kierunek, w którym powinniśmy podążać. Polega to na uwzględnieniu wszystkich słusznych racji tak, aby nikt nie został pominięty. Dzięki temu Agronomist może przyczynić się do kształtowania nowych definicji, łącząc w sobie idee sięgające troski o środowisko naturalne, wzrost gospodarczy, obniżenie nadmiernej konsumpcji, prawa człowieka, pracownicze i rozpowszechnianie wiedzy bez ograniczeń.
Agronomist to nowa jakość, nowy standard dla mediów traktujących o rolnictwie. Rzetelny przekaz informacji to zdecydowanie za mało w trzeciej dekadzie XXI. wieku. Liczą się również zaangażowanie i interakcja odbiorców z twórcami, dlatego warto zalogować się na portalu, by doświadczyć tego osobiście.
Materiał zewnętrzny