„Indiana Jones i artefakt przeznaczenia” od jutra na ekranach kin Helios
Harrison Ford powraca w wielkim stylu do kin w roli legendarnego archeologa. Piąta część kultowej serii „Indiana Jones” zadebiutuje na ekranach kin Helios w całej Polsce już w najbliższy piątek, 30 czerwca. Tej porywającej premiery absolutnie nie może przegapić żaden fan filmów akcji na najwyższym poziomie!
„Indiana Jones i Artefakt przeznaczenia” jest wyreżyserowanym przez Jamesa Mangolda (Cop Land, Przerwana lekcja muzyki, Le Mans '66) filmem przygodowym, stanowiącą piątą odsłonę słynnego cyklu o perypetiach słynnego archeologa i poszukiwacza skarbów. Akcja najnowszej części serii toczy się pod koniec lat 60. ubiegłego wieku. Doktor Henry Jones Junior, preferujący jednak pseudonim Indiana, zostawił awanturnicze lata za sobą i skupia się na pracy uniwersyteckiej. Zło jednak nie śpi... Byli naziści zostają zatrudnieni przez rząd USA. Mają oni zagwarantować Zachodowi zwycięstwo nad Związkiem Radzieckim w wyścigu kosmicznym. Wkrótce okazuje się jednak, że jeden z nich, Jürgen Voller, zaangażowany w program lądowania na Księżycu, pragnie przemodelować świat według własnej wizji. Powstrzymać może go jedynie Indiana, któremu towarzyszy jego córka chrzestna, Helena.
Bilety na premierowe seanse filmu „Indiana Jones i artefakt przeznaczenia” dostępne są na stronie www.helios.pl/indiana, w kasach kin Helios w całej Polsce oraz w aplikacji mobilnej. Kupując je wcześniej, widzowie mogą wybrać najlepsze miejsca, a także zaoszczędzić więcej w ramach unikalnej oferty „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 54 kinami mającymi łącznie 302 ekrany i ponad 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Radiowej Agory i Eurozetu).
Tekst sponsorowany