Plac Długosza niedostępny dla samochodów - zamiast parkingu Festiwal Jabłonki
Festiwal odbędzie się 19 sierpnia, ale parking zostanie wyłączony już wcześniej.
Od 17 do 21 sierpnia nie będzie możliwości parkowania na Placu Długosza w Raciborzu. Powodem jest przygotowanie do raciborskiej edycji Festiwalu Jabłonki, która odbędzie się w sobotę 19 sierpnia na Placu Długosza.
Wystąpią Vito Bambino i Miętha
Uroczyste ogłoszenie trasy festiwalu odbyło się w środę 14 czerwca, podczas specjalnej konferencji prasowej w Warszawie. Na wydarzeniu obecni byli prezydent Miasta Racibórz Dariusz Polowy, jego zastępca Dawid Wacławczyk oraz naczelnik wydziału Promocji, Kultury, Turystyki i Sportu, Karolina Kunicka. Racibórz zyskał możliwość organizacji festiwalu dzięki osobistemu zaangażowaniu prezydenta Dariusza Polowego, który w imieniu Miasta nawiązał współpracę z fundacją State of Poland – głównym organizatorem wydarzenia. Dzięki temu zyskujemy szansę promocji naszego miasta na arenie krajowej i międzynarodowej.
Jabłonki Swawole przyciągają rokrocznie wielu artystów i miłośników muzyki, a tegoroczny program zapowiada się niezwykle interesująco. Wśród zaproszonych artystów znajdują się takie gwiazdy jak Vito Bambino, Malvva i Miętha. Ich koncerty na pewno porwą publiczność i zapewnią niezapomniane wrażenia. Festiwal będzie największą imprezą tego lata w Raciborzu.
Sadzenie jabłonek atrakcją imprezy
Oprócz koncertów festiwal oferuje również wiele innych atrakcji dla uczestników. Będą dostępne strefy z zabawami, warsztaty, a także plecenie wianków. Jednym z punktów programu będzie sadzenie jabłonek i nadawanie im imion. To doskonała okazja, aby spędzić czas w rodzinnym gronie i czerpać radość z letniego festiwalowego klimatu. Ważnym elementem imprezy są również strefy chilloutu i polskiej kuchni, gdzie promowane są smaki i aromaty, zarówno słodkie jak i słone, których wspólnym mianownikiem jest jabłko.
Festiwal Jabłonki to nie tylko jednorazowe wydarzenie, ale również projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Kampania ta będzie wykorzystywać jabłko jako symbol, przekazując informacje o tym, co w naszym kraju jest najlepsze: naturalność, przedsiębiorczość i wyjątkowe położenie na mapie świata. Jabłko, będące symbolem festiwalu, ma przypominać o bogactwie polskiej kultury, tradycji oraz piękna naszych krajobrazów.
Prezydent Miasta Racibórz, Dariusz Polowy, podkreślił, że jest to doskonała okazja do promocji Raciborza jako miejsca dynamicznego kulturalnie i atrakcyjnego turystycznie. Dodatkowo festiwal wpisuje się w strategię rozwoju miasta, która zakłada stworzenie warunków do organizacji różnorodnych wydarzeń kulturalnych i artystycznych.
Źródło: UM Racibórz
Ludzie
Radny, były prezydent Raciborza
Radny, były wiceprezydent Raciborza
będziemy w gromadzie swawolić !!!!
ile można bez sensu pierdolić ?