Ścianki reklamowe nadal mają tę moc! Chcesz ją wykorzystać? Sprawdź nasz poradnik
Przez wielu marketingowców oraz przedsiębiorców, ścianki reklamowe określane są jako relikty przeszłości. Coś, co w dawnych latach miało dawać ogromne zainteresowanie, dziś według takich osób jest całkowicie nieskuteczną metodą promocyjną. Czy to prawda? Okazuje się, że nie do końca! Prawidłowo wykonana oraz doskonale umieszczona ścianka reklamowa nadal potrafi dawać bardzo dużo biznesowych korzyści. Zwłaszcza w miejscach, gdzie takie rozwiązania obowiązkowo powinny się pojawić. W tym artykule zdradzamy sekret długowieczności ścianek reklamowych i odpowiemy na zasadnicze pytanie: jak zaprojektować tego typu nośnik, aby przez kilka następnych lat z powodzeniem służył każdej firmie? Zobacz!
Gdzie wykorzystać potencjał ścianek reklamowych? W tych miejscach sprawdzą się idealnie
To nie jest tak, że ustawiona w dowolnym miejscu ścianka reklamowa z marszu przyciągnie uwagę tysięcy potencjalnych Klientów. Dla tego typu rozwiązań niezwykle istotne jest, gdzie tak naprawdę zostaną rozłożone. Branżowy event, różnego rodzaju targi czy wydarzenia okolicznościowe, a także sklepy stacjonarne – tam wykorzystywanie ścianek reklamowych okazuje się być zasadne. Z jakich powodów? Odpowiedź jest bajecznie prosta. To właśnie w tych miejscach masz największą szansę na zaprezentowanie asortymentu bądź oferty przed największym gronem potencjalnych Klientów. A dobrze zaprojektowana ścianka stanowi doskonałe uzupełnienie stanowiska. Zwłaszcza, jeżeli będzie uniwersalna w zastosowaniu. Nie musisz już projektować nowych komponentów za każdym razem, jak wybierasz się na tego typu event. Wystarczy, że odwiedzisz stronę www.qubesystem.pl, gdzie specjaliści z firmy OMEGA SYSTEM przygotują dla Ciebie projekt ścianek reklamowych do wielokrotnego zastosowania. Możesz je dowolnie konfigurować, zmniejszać, składać. Wszystko po to, aby Twój produkt mógł być zaprezentowany na mistrzowskim poziomie. W dosłownie każdych okolicznościach.
Efektywnie i efektownie. Projekt ścianki reklamowej od kulis
Skoro już wiesz, gdzie należy postawić ściankę reklamową, pora pojąć wiedzę, jak powinna ona wyglądać. Nie od dzisiaj przecież wiadomo, że potencjalni Klienci kupują przede wszystkim przez kontakt wzrokowy. Stricte wizualny aspekt stanowi więc podstawę. Oczywiście estetyka będzie tu pojęciem względnym, natomiast najlepszym wyborem jest wykonanie profesjonalnej ścianki nawiązującej designem do firmy bądź konkretnego produktu. Zwracaj uwagę na umieszczenie logotypu – to absolutna podstawa. Kolorystyka powinna odwzorowywać barwy przedsiębiorstwa. Brak spójności pomiędzy identyfikacją wizualną brandu a ścianki reklamowej to poważny błąd, który nadal jest powielany przez wielu przedsiębiorców. Nie zapominaj także o grafikach. Tekst z pewnością nie przypadnie do gustu odbiorcy. Zwłaszcza, jeżeli na pierwszy rzut oka zobaczy niekończące się bloki z fontów. Zamiast tego, postaraj się przekazać wszystko w atrakcyjnym, wizualnym przekazie. Nie musisz nawet znać się na projektowaniu, doświadczony producent takich nośników zaproponuje Ci najlepsze rozwiązania.
Materiał zewnętrzny