#RóżSięNaBadania - wspólna inicjatywa Moraj i Onkofundacji Alivia
Moraj to marka odzieżowa, istniejąca na rynku już od ponad 25 lat. Powstała na naszym rodzimym gruncie, w Rybniku, jako niewielki dystrybutor bielizny i wyrobów pończoszniczych. Obecnie Moraj to prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo, którego produkty możemy zakupić w sklepach każdego zakątka Polski oraz w firmowym sklepie internetowym moraj.pl.
Asortyment na przestrzeni lat intensywnego rozwoju również uległ znaczącej zmianie. Dziś to już nie tylko rajstopy i bielizna, lecz cała gama odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej. W ofercie znajdziemy pełen przekrój garderoby - bluzy, legginsy, t-shirty, dresy, sukienki, swetry, spódnice, spodnie, dodatki i wiele innych, a także (już niedługo w kolekcji jesienno-zimowej!) okrycia wierzchnie. Reasumując, Moraj z biegiem lat stał się pełnowymiarową marką odzieżową, z którą ubierzemy całą rodzinę od stóp do głów. “Moraj - moda pełna życia!” to hasło przewodnie, doskonale obrazujące główny cel marki, jakim jest tworzenie wszechstronnej i uniwersalnej mody dostępnej dla każdego.
W związku z nadchodzącym Miesiącem Świadomości Nowotworów Ginekologicznych oraz Profilaktyki Raka Piersi, Moraj postanowił nawiązać do korzeni i zrobić coś stricte dla kobiet. Szacuje się, że corocznie w Polsce diagnozowanych jest ok. 30 tysięcy nowych zachorowań na raka piersi oraz nowotwory ginekologiczne (m.in.: szyjki macicy, jajników, endometrium itd.). W odpowiedzi na te zatrważające dane, marka Moraj postanowiła włączyć się w działania pomocowe na rzecz ich profilaktyki i leczenia. We współpracy z Onkofundacją Alivia, powstała akcja charytatywna pod nazwą #RóżSięNaBadania, mająca na celu wsparcie Polek w walce z nowotworami natury kobiecej, w tym ginekologicznej. W ramach inicjatywy #RóżSięNaBadania, każde 5 zł ze sprzedaży produktów objętych akcją, zostanie przekazane na realizację celów wyżej wspomnianej fundacji. Onkofundacja Alivia od 13 lat zajmuje się kompleksowym wsparciem merytorycznym i finansowym pacjentów onkologicznych. Zachęca do badań, edukuje, doradza i przekazuje finansowe wsparcie na nierefundowane przez nfz badania.
Co ważne, wraz z akcją rusza strona projektu - www.rozsienabadania.pl, mająca charakter edukacyjny. Znajdziecie tam mnóstwo przydatnych informacji na temat samobadania, profilaktyki i leczenia nowotworów kobiecych.
Produkty objęte akcją to figi dostępne w 8 wariantach kolorystycznych, zapakowane w charakterystyczne, intensywnie różowe opakowania, opatrzone grafiką znanej artystki Martyny Wójcik-Śmierskiej oraz symbolem różowej wstążki. Majtki można kupić na stronie moraj.pl, a także stacjonarnie, w sklepach partnerskich.
Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału w akcji #RóżSięNaBadania, a także odwiedzenia strony www.rozsienabadania.pl.
Tekst sponsorowany