„Teściowie 2” – kontynuacja przebojowej komedii w kinach Helios
Sieć kin Helios zaprasza na film „Teściowie 2” – to druga część jednej z najlepiej ocenianych polskich komedii ostatnich lat. Akcja tym razem przenosi się z sali weselnej do… nadmorskiego kurortu. Premiera już 15 września!
Czy ślub, który już raz się nie udał, ma szansę dojść do skutku? Weronika i Łukasz, niedoszła para młoda z pierwszej części, chcą stanąć na ślubnym kobiercu po raz drugi. W tym celu zapraszają swoich zwariowanych bliskich na wyjazd nad morze, a tam Wanda, Tadeusz i Małgorzata mogą wiele namieszać. Szczególnie, że ta ostatnia po rozwodzie przyjeżdża w towarzystwie swojej matki oraz… o kilkanaście lat młodszego Jana!
Pierwsza część komedii została świetnie przyjęta zarówno przez widzów, jak i krytyków. Zderzenie rodzin z dwóch światów – prowincjonalnego i nowobogackiego – przyniosło serię komicznych sytuacji. Przeniesienie akcji w wakacyjny klimat sprawiło, że widzowie mogą dostrzec kontrasty dotyczące statusu, gustu i podejścia do życia bohaterów w nowym świetle.
Film wzbogaca doborowa obsada, na ekranie ponownie pojawili się Adam Woronowicz w roli Tadeusza, Izabela Kuna jako Wanda i Maja Ostaszewska jako Małgorzata. Dołączył do nich Eryk Kulm jr., który wcielił się w rolę Jana. Za kamerą tym razem stanęła Kalina Alabrudzińska.
Bilety na premierowe seanse komedii „Teściowie 2” dostępne są w kasach kin Helios w całej Polsce, na stronie www.helios.pl/tesciowie2 oraz w aplikacji mobilnej. Dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca, a także – zaoszczędzić.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 54 kinami mającymi łącznie 304 ekrany i ponad 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Radiowej Agory i Eurozetu).
Tekst sponsorowany