Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

W jakiej branży dobrze sprawdzą się latarki, miarki i narzędzia wielofunkcyjne?

Latarki, miarki i narzędzia wielofunkcyjne są doceniane w branżach związanych z budownictwem lub motoryzacją. Dodatkowo chętnie korzystają z nich domowi majsterkowicze. Kiedy powinno się sięgać po tego typu gadżety reklamowe? Sprawdź, dlaczego latarka LED to świetny pomysł na produkt promocyjny.

W jakiej branży dobrze sprawdzą się latarki, miarki i narzędzia wielofunkcyjne?

Brelok z miarką dla majsterkowicza

Miarki reklamowe możesz wykorzystać, jeśli Twoi klienci lubią majsterkowanie. Docenią szczególnie mocno te poręczne i składające się do niewielkich rozmiarów. Wówczas mogą nosić przy sobie takie akcesoria niezależnie od sytuacji. Mogą zabrać je ze sobą również na spacer czy nawet do biura. Dzięki temu zawsze będą gotowi do pracy, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Szukając gadżetów reklamowych, zawsze staraj się je dopasować do swojej grupy docelowej. Dzięki temu masz pewność, że rzeczywiście odbiorcy skorzystają z tych produktów. Tylko wtedy spełniają one swoją funkcję, czyli podnoszą popularność Twojej marki.

Latarka, która przyda się w każdej sytuacji

Latarka reklamowa to kolejny przykład dobrze wykorzystanego gadżetu. Jeśli postawisz na ten pomysł, możesz ją sprzedawać niemal każdemu. Sprawdzi się ona na przykład w samochodzie, jeśli coś się popsuje i trzeba sprawdzić. Przydaje się również na szlakach w górach lub w lesie. Warto mieć ją przy sobie na wypadek, gdyby zastał Cię zmrok.

Jeśli Twoja grupa docelowa jest duża, postaw na uniwersalne gadżety. Z latarki może skorzystać każdy, kto tego potrzebuje. Nie jest to zależne od hobby czy osobistych preferencji. W ten sposób zwiększasz szansę, że klienci będą zadowoleni z produktu, który otrzymają.

Narzędzia jako gadżety reklamowe? Wykorzystaj je w swojej branży

Narzędzia są chętnie wykorzystywane jako gadżety reklamowe w tak zwanych męskich branżach. Dlaczego? Ponieważ statystycznie to częściej mężczyźni zajmują się naprawami usterek w domach. Dlatego, jeśli skierujesz do nich swoje produkty, istnieje większe prawdopodobieństwo, że to docenią.

Dobrze dopasowany gadżet promocyjny może być kluczem do Twojego sukcesu. Szczególnie jeśli w swoim asortymencie masz takie same produkty jak konkurencja. Wówczas musisz znaleźć sposób na to, żeby wyróżnić się w tłumie. Możesz zrobić to dzięki dopasowaniu dodatków do potrzeb klientów. Jeśli obok narzędzi, które zamówili, znajdą urządzenie wielofunkcyjne z Twoim logo, zapamiętają Twoją markę. Chętniej też skorzystają w przyszłości z Twoich usług, licząc na kolejne drobne dodatki.

Dlaczego warto sięgać po gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe to świetny dodatek do Twojego marketingu. Dzięki nim możesz zwiększyć popularność swojej marki wśród klientów. Dodatkowo możesz rozszerzyć swój asortyment o te produkty. 

Zwiększa to też prestiż marki. Skoro masz produkty ze swoim logo, oznacza to, że dobrze sobie radzisz. Podnosi to zaufanie klientów do firmy. Dzięki temu chętniej kupują właśnie u Ciebie. Mają większą pewność, że otrzymają dokładnie taką jakość, na jaką liczyli.

Sprawdź, czy w Gift Design znajdziesz to, czego szukasz

Liderem na polskim rynku gadżetów reklamowych jest Gift Design. Sprawdź w ich sklepie internetowym, czy znajdziesz to, czego szukasz. Szczególnie warto zwrócić na nich uwagę, jeśli szukasz doskonałej obsługi klienta. Możesz liczyć tutaj na pełny kontakt na każdym etapie zamówienia. To może zwiększyć Twoje poczucie bezpieczeństwa w tej relacji biznesowej. Dodatkowo doskonale wpływa na realizację, ponieważ możesz dokładnie określić, czego potrzebujesz.

Zainwestuj w dobre gadżety reklamowe. Zwiększ swoją szansę na sukces, niezależnie od branży.

Materiał zewnętrzny